Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Studieboeken (2)

45,75
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 43,46
+
Bestel

Who is accountable

toerekenbaarheid tussen sales, marketing en communicatie

2019 || Paperback || Werner van Beusekom e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Of je nu in de sales, marketing of communicatie werkt (of gaat werken), dit boek helpt je succesvoller te zijn in je (toekomstige) vak. Je leest hoe organisaties baat hebben van het op één lijn brengen van sales, marketing en communicatie. Je leest ook hoe het delen van kennis, transparante communicatie en het meten en analyseren van data werkprocessen verbeteren.

Sales, marketing en communicatie op één lijn

In de bestaande literatuur is nauwelijks beschreven hoe je sales, marketing en com...

91,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Organisation & Management, An International Approach / Druk 4

A practical Approach

2019 || Paperback || Jos Marcus e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Organisation and Management – An International Approach is an interactive and hands-on introduction to the field. The theory behind management and organisation is accessibly explained by renowned authors Jos Marcus and Nick van Dam using many practical examples.

This fully renewed edition has been expanded with six new chapters on digital business transformation, internationalisation, corporate social responsibility, the future of work, human resource management, and culture. In addition, t...