Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
morgen verzonden
Customer Delight Strategie
enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid
2012 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen || Vakmedianet
Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en promoters fungeren. Te mooi om waar te zijn? Jean-Pierre Thomassen wijst u de weg met De Customer Delight Strategie.
Het boek beschrijft twee basisstrategieƫn om Customer Delight te realiseren:
*het overtreffen of zelfs overstijgen van de verwachtingen van klanten
*warmte en egostreling
Aan de hand van pr...
morgen verzonden
Handboek scenarioplanning / Druk 2
toekomstscenario's als strategisch instrument voor het managen van onzekerheid
2012 || Hardcover || Mario van Rijn e.a. || Vakmedianet
Iedere dag van ons leven worden we geconfronteerd met talloze gebeurtenissen. Sommige zaken zijn voorspelbaar, andere juist uiterst onzeker. Zo kraakt het financiƫle systeem, verandert ons klimaat en zijn voedselcrisissen aan de orde van dag. Het zijn de onzekerheden van nu die onze toekomst een drastische wending kunnen geven.
Scenarioplanning is een methode waarmee inzicht in mogelijke toekomsten vertaald kunnen worden naar robuuste strategische keuzes. Het is een manier van denken geword...