Zoekfilters

Verschijningsjaar
2006 (4)
Uitgever
Business Contact (5)

Studieboeken (6)

20,00
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 19,00
+
Bestel

Zelfleiderschap en de One-Minute Manager

Vergroot uw effectiviteit met situationeel zelfleiderschap

2011 || Paperback || Ken Blanchard e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

Wat is de grootste wens van managers? Dat hun medewerkers zelfstandig en verantwoordelijk opereren. Wat is de belangrijkste klacht van medewerkers? Dat hun baas te weinig reageert op hun specieke wensen.

Hier komen we op het terrein van empowerment, de specialisatie van bestsellerauteur Ken Blanchard.

Dit boek doet, in de traditie van het bekende De One-Minute Manager, kort en helder uit de doeken hoe u uw medewerkers echte verantwoordelijkheid en zelfstandigheid kunt geven. Iedere manager z...

20,00
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 19,00
+
Bestel

Gung Ho! / Druk 12

een overtuigende methode om uw medewerkers te inspireren

2014 || Paperback || Ken Blanchard e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

Hoe krijg je je mensen zo gemotiveerd en enthousiast dat zij zich volledig inzetten voor hun organisatie? In 'Gung Ho' beschrijven Ken Blanchard en Sheldon Bowles een revolutionaire techniek om persoonlijke betrokkenheid van medewerkers te vergroten. Het antwoord ligt besloten in de drie eenvoudige principes van 'Gung Ho', principes die voor elke manager zijn na te volgen. Blanchard en Bowles beschrijven deze aan de hand van een bedrijf dat worstelt om een faillissement af te wenden. Dankzij ...

20,00
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 19,00
+
Bestel

Situationeel leiderschap ll en de One Minute Manager / Druk 24

help je medewerkers zichzelf te ontwikkelen en vergroot je effectiviteit

2014 || Paperback || Ken Blanchard e.a. || Atlas Contact || met inkijkexemplaar

Een ondernemer komt bij de One Minute Manager met een probleem: ze heeft het gevoel dat ze alles zelf moet doen en niets aan haar medewerkers over kan laten. De One Minute Manager helpt haar inzien dat je met Situationeel Leiderschap II je leiderschapsstijl aan kunt passen aan wat een werknemer op dat moment nodig heeft en hoe je deze technieken kunt gebruiken om je werknemers te motiveren en uit te dagen. Zo word je een flexibele en succesvolle leidinggevende.

Situationeel Leiderschap II en ...

15,00
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 14,25
+
Bestel

Maak een fan van uw klant / Druk 9

een revolutie in dienstverlening

2021 || Paperback || Ken Blanchard e.a. || Business Contact

'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt u echt een bloeiend bedrijf, maak dan van uw klanten enthousiaste fans.'

Dit is in het kort het advies dat de nieuwe districtsmanager in dit boek op zijn eerste werkdag te horen krijgt. Zijn verhaal wordt in de van Ken Blanchard bekende, enerverende parabelvorm verteld.

Ken Blanchard en Sheldon Bowles geve...

20,00
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 19,00
+
Bestel

De Orka Award / Druk 5

de kracht van de positieve feedback

2015 || Paperback || Ken Blanchard e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

BUSINESS BIBLIOTHEEKBij een orka denkt u waarschijnlijk aan een gevaarlijke killer, maar toch laten deze slimme dolfijnen zich maar wat graag allerlei kunstjes aanleren. Hoe doe je dat, vraagt manager Wes Kingsley zich af, laat je ze eerst verhongeren en dan reiken naar een visje?In gesprek met een orkatrainer leert Kingsley over vertrouwen kweken, goed gedrag prijzen en verkeerd gedrag corrigeren. De parallellen met zijn eigen situatie - in zijn werk gaat Kingsley vaak op zoek naar iemand di...

15,00
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 14,25
+
Bestel

Het geheim van leiderschap / Druk 2

ontdek de kern van het nieuwe leidinggeven

2017 || Paperback || Ken Blanchard e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

Grote thema's tot de essentie terugbrengen, dat is Ken Blanchards kracht. Dat hij dat ook nog eens in de zeer leesbare vorm van een parabel doet, is mooi meegenomen. In dit verhaal behandelt hij zijn essentiƫle visie op leiderschap: 'A Leader should SERVE.' Die vijf letters staan voor de vijf pilaren onder 'het geheim van leiderschap': vijf aandachtspunten voor het nieuwe leiderschap, dat zich richt op de persoonlijke ontwikkeling van medewerkers en het concreet maken van een visie voor de o...