Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
maandag verzonden
Excelleren in service
Omslag naar een emotionele relatie met klanten en medewerkers in tien paradigmashifts
2019 || Hardcover || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom || met inkijkexemplaar
Hoe maak je de omslag naar een uitzonderlijke serviceorganisatie die klanten en medewerkers blijvend weet te boeien en binden? 'Excelleren in Service' beschrijft de tien belangrijkste veranderingen die organisaties maken om duurzaam succesvol te zijn door te excelleren in service. Dit organisatorische omdenken gaat over het design van de dienstverlening, de strategie, bedrijfscultuur, innovatie en over de operatie.
Met ruim 120 praktijkvoorbeelden, twintig tools en twee scans is 'Excelleren i...
maandag verzonden
Zeg dat nog eens?
Inspirerende inzichten en oneliners uit de (management)literatuur
2020 || Hardcover || Eric de Haan || Boom || met inkijkexemplaar
“De sleutel is niet intelligentie. De sleutel is bewustzijn.” - Yuval Noah Harari
Meer dan zeshonderd inspirerende citaten, rake oneliners en eyeopeners uit de (management)literatuur gebundeld in één boek. Ideaal voor managers die hun tijd bewust besteden en ieder ander die op zoek is naar een treffend citaat.
Eric de Haan (auteur, organisatieadviseur en docent) verzamelde de meest inspirerende quotes, rake citaten en wijsheden op het gebied van management, leidinggeven, verandering, or...