Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Studieboeken (3)

18,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 18,00
+
Bestel

Algebra voor leerlingen van 12 tot 16 jaar: Voor de lerarenopleiding

|| Paperback || José Faarts e.a. || Ten Brink Uitgevers

Dit boek, dat bedoeld is voor gebruik op de 2e graads lerarenopleidingen voortgezet onderwijs, gaat over het leerstofgebied Algebra voor leerlingen van 12 tot 16 jaar.

Het boek is bedoeld als werkboek. Elke paragraaf bevat een aantal opdrachten. Soms zijn de opdrachten gericht op het (wiskundig) niveau van de student. Dat is dan vrijwel altijd bedoeld als instap in de problematiek. Vaak moet er in schoolboeken worden gekeken om verdere mogelijkheden te zien en te beoordelen. Daarnaast geeft h...

16,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 16,10
+
Bestel

Toetsen van Wiskunde

Samenstellen, afnemen en nakijken - Leren effectief lesgeven

|| Paperback || Tom Goris e.a. || Ten Brink Uitgevers

Dit werkboek heeft als doel om het resultaat van wiskundelessen zo effectief mogelijk te kunnen toetsen. We richten ons daarbij op toetsen die aan het eind van een leerproces van één of twee hoofdstukken onderzoeken of de leerlingen de doelstellingen hebben gehaald en op het beoordelen van deze resultaten met een cijfer. We leren toetsvragen kritisch te bekijken, toetsvragen te maken en precies te koppelen aan de doelstellingen die in de leerstof worden nagestreefd, en we kijken naar het no...

15,95
Levertijd: 4 werkdagen
met 5% korting 15,15
+
Bestel

Het leren van wiskunde

Leren effectief lesgeven

2011 || Paperback || Toon Faes e.a. || Ten Brink Uitgevers

Dit werkboek kan gebruikt worden als studentenmateriaal bij een introductiecursus over de didactiek van de wiskunde. Bedoeling van de cursus is om de studenten een aantal aandachtspunten mee te geven bij het bekijken van wiskundeboeken, bij het observeren van lessen en bij het analyseren van leerstof voordat ze lesvoorbereidingen voor volledige lessen moeten maken. Lesvoorbereiden zonder deze voorkennis blijft een vormkwestie zonder didactische inhoud.

Geprobeerd is aan het begin van elk hoof...