Zoekfilters
Studieboeken (3)
Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.
morgen verzonden
Financieel management van non-profit organisaties / Druk 7
2017 || Paperback || T.L.C.M. Groot e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Financieel management van non-profit organisaties biedt een uitgebreid overzicht van het vakgebied inclusief de nieuwste ontwikkelingen. Het zet de belangrijkste theoretische perspectieven op een rij en belicht de toepassing in de Nederlandse praktijk.
Waarom kiezen voor Financieel management van non-profit organisaties?
* Uitgebreid overzicht van de benodigde theorieën;
* bevat de nieuwste ontwikkelingen;
* met aandacht voor thema's als ethisch management.
In dit boek wordt financieel manageme...
morgen verzonden
Projectmatig werken in de praktijk / Druk 2
2017 || Paperback || Ed Schouten || Concept uitgeefgroep || met inkijkexemplaar
Projectmatig werken is in de huidige manier van werken niet meer weg tedenken. Steeds meer bedrijven, organisaties en instellingen zien in datprojectmatig werken een werkwijze is waarmee doelstellingen kunnenworden behaald en waarmee veranderingen binnen de organisatie kunnenworden gerealiseerd. Dit boek beschrijft geen nieuwe methode vanprojectmatig werken of projectmanagement. Ook is het geen opsommingvan wat hierover tot nu toe is geschreven. Dit boek laat zien hoe op eeneffectieve manier ...
morgen verzonden
Hoofdlijnen ruimtelijk bestuursrecht / Druk 10
2017 || Paperback || P.J.J. van Buuren e.a. || Wolters Kluwer Nederland B.V.
Deze uitgave biedt professionals en studenten een actueel en diepgaand inzicht in de kern en systematiek van het ruimtelijk bestuursrecht. In de 10e druk van dit handboek zijn de Erfgoedwet toegevoegd, de Wet natuurbescherming, de komende Omgevingswet en wijzigingen in het Besluit omgevingsrecht. Inclusief een integrale beschrijving van wet- en regelgeving en relevante rechtspraak, met onderlinge verbanden en voorbeelden. Hoofdlijnen Ruimtelijk Bestuursrecht omvat naast de Wet ruimtelijke or...