Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (2)

Studieboeken (3)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

20,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 19,00
+
Bestel

Een compleet nieuw brein / Druk 6

waarom de rechterhelft van ons brein ons succesvoller maakt

2015 || Paperback || Daniel Pink || Business Contact || met inkijkexemplaar

Advocaat, accountant, computerprogrammeur – dat moesten we van onze ouders worden. Maar ze hadden ongelijk, de toekomst is aan een heel ander soort individu, aan een andere manier van denken. De dominantie van de linkerhersenhelft – van het verstand, de logica en het analytisch vermogen – maakt plaats voor een nieuwe wereld waarin de kwaliteiten van de rechterhersenhelft – creativiteit, gevoel en intuïtie – overheersen. Dat betoogt

dit inspirerende boek, dat de twee hersenhelften g...

14,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 14,24
+
Bestel

De box / Druk 2

waarom we onbewust zelf ons succes en geluk saboteren

2017 || Paperback || The Arbinger Institute || Business Contact || met inkijkexemplaar

De box vertelt het verhaal van een man die in zijn nieuwe baan stap voor stap wordt ingewijd in de principes van de box. De box is een metafoor voor de situatie waarin je eigen tekortkomingen je gevangen houden in een patroon van zelfrechtvaardiging. Daardoor sta je niet open voor de hulp van anderen. Dit boek onthult op een heldere manier hoe we onszelf vaak in de weg zitten en helpt je uit de box te komen en te blijven. Als je jezelf er weleens op betrapt dat je de ander de schuld geeft wan...

12,99
Levertijd: 5 werkdagen
met 5% korting 12,34
+
Bestel

De kleine Cialdini

2015 || Hardcover || Jacqueline de Jong || Business Contact || met inkijkexemplaar

Robert Cialdini schreef het boek Influence (Invloed), dat meer dan al dertig jaar hét standaardwerk op het gebied van overtuigen en beïnvloeden is: wereldwijd werden meer dan twee miljoen exemplaren verkocht. Op basis van uitgebreid onderzoek komt Cialdini tot zes 'hefbomen' om mensen te overtuigen: wederkerigheid, consistentie, sociaal bewijs, sympathie, autoriteit en schaarste.

De kleine Cialdini geeft een heldere samenvatting van Cialdini's theorie. Het verschaft je inzicht in de zes beÃ...