Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Studieboeken (3)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

38,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 36,10
+
Bestel

Leren met collega's / Druk 3

praktijkboek intercollegiale consultatie

2009 || Paperback || E. de Haan || Koninklijke Van Gorcum

"'Leren met collega’s' is geschreven vanuit de gedachte dat professioneel werken tegenwoordig steeds meer ‘permanent leren’ en ‘persoonlijke ontwikkeling’ vraagt.

De oude Grieken leerden met elkaar in zuilengalerijen en bij tempels. Namen als ‘stoïcijns’, ‘peripatetisch’, en ‘de tuin van Epicurus’ herinneren daar nog aan. Onder de azuren hemel en tegenover weidse vergezichten, namen zij in alle rust de tijd om te leren. Het woord ‘school’ betekent dan ook in het oude Grieks ‘vr...

41,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 39,43
+
Bestel

Macht en poltiek handelen in organisaties / druk 3

iedereen speelt mee

2011 || Paperback || M. Hetebrij || Koninklijke Van Gorcum

Overleggen, vergaderingen, meetings er wordt heel wat afgecommuniceerd in organisaties. Communiceren kunnen we dan ook als de besten. Dat geldt echter niet voor het omgaan met macht en politiek. Macht en politiek geven vaker aanleiding tot karikaturen en overdrijving dan tot serieuze bespreking. Macht is verdacht, en politiek wordt door velen geassocieerd met onbetrouwbare zakkenvullers die hun werkelijke bedoelingen verbergen achter een mistgordijn van verhullend of zelfs misleidend taalgebr...

33,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 31,83
+
Bestel

Strategisch HRM / Druk 3

Erkennen, begrijpen en doen

2024 || Paperback || Eelke Pol || Koninklijke Van Gorcum || met inkijkexemplaar

Wat is strategisch hrm en vooral: hoe realiseer je het? Deze derde geheel herziene druk van Strategisch hrm geeft antwoord op die vragen.

De strategische hrm-kubus staat centraal in dit boek. De drie dimensies van de kubus bepalen gezamenlijk de kwaliteit van strategisch hrm in jouw organisatie:

1 Erkennen: inzien en aanvoelen dat mensen het verschil maken;

2 Begrijpen: begrijpen hoe mensen het verschil maken in jouw organisatie.

Elke organisatie is immers uniek en elke tijd vraagt nieuwe str...