Zoekfilters

Uitgever
Boom (2)
Vakmedianet (2)
Verschijningsvorm
Paperback (5)

Studieboeken (6)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

28,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 27,08
+
Bestel

Design Thinking

Radicaal veranderen in kleine stappen

2019 || Paperback || Guido Stompff || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Leer van designers en pas hun werkwijze toe op je eigen organisatie!

Waarom een nieuwe denk- en werkwijze?

Kun je op zoek zijn naar iets wat je nog niet kent? Wellicht een vreemde, maar uiterst relevante vraag als je iets nieuws moet bedenken. Onze klassieke manier van denken is gericht op het zoeken naar oorzaken en het nemen van beslissingen. Deze denkwijze gaat uit van de bestaande wereld, maar is ontoereikend om die van de toekomst te bedenken.

Wat biedt design thinking?

Leer van designer...

29,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,03
+
Bestel

Leer als een speer / Druk 1

Leer sneller, beter en leuker

2020 || Paperback || Jan-Willem van den Brandhof || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Wie slim is leest dit boek..............

wie niet slim is moet het zéker lezen.

Leer als een speer

Leven is leren. Alles wat je kunt, heb je moeten leren. Er zijn technieken waarmee je beter leert leren en die het ook leuker en sneller maken.

Dit boek geeft een overzicht van deze technieken. Het is geschreven voor jonge mensen, en voor ieder ander die zijn hersens beter wil gebruiken.

De technieken zijn simpel en voor iedereen toepasbaar. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je ze dage...

20,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 19,94
+
Bestel

Hondenbrokken

ofwel, waar worden klanten echt gelukkig van?

2009 || Hardcover || Jos Burgers || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Klantgerichtheid, zowel extern als intern, is voor veel organisaties de sleutel tot succes. De vraag is alleen waar te beginnen als je je organisatie nog klantgerichter wilt maken. Het antwoord ligt voor de hand: bij de medewerkers. Want de klantgerichtheid van een organisatie is niets meer of minder dan de optelsom van de klantgerichtheid van alle medewerkers. In de spannende en humoristische roman Hondenbrokken gaat Tim, eigenaar van een dierenspeciaalzaak, op zoek naar wat klantgerichtheid...

34,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Team op vleugels / Druk 1

gids voor geïnspireerd samenwerken

2013 || Paperback || M. Vroemen || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

In Team op vleugels wordt duidelijk waarom teamwerk zo populair is, maar ook waarom sommige mensen er niets van moeten hebben. Martijn Vroemen schrijft uit passie, maar ook uit ervaring. Hij laat zien dat niet elk team per se een droomteam hoeft te zijn en dat u vooral geen geheimen of magische oplossingen moet verwachten. Wel een pleidooi om werk te maken van teamwerk.

20,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 19,00
+
Bestel

Situationeel leidinggeven* / Druk 30

2014 || Paperback || Paul Hersey || Business Contact || met inkijkexemplaar

Situationeel leidinggeven biedt een praktijkgericht model voor leidinggevenden die zich afvragen hoe ze het beste uit hun medewerkers kunnen halen. Door te kijken naar het competentieniveau van de individuele medewerker en daarop je stijl van leidinggeven aan te passen, bied je iedereen de ondersteuning, sturing of aanmoediging die hij nodig heeft. Zo help je je medewerkers zich te ontwikkelen en te blijven groeien in hun werk.

Paul Hersey ontwikkelde samen met Ken Blanchard het nog altijd v...

49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Customer Delight Strategie

enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid

2012 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen || Vakmedianet

Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en promoters fungeren. Te mooi om waar te zijn? Jean-Pierre Thomassen wijst u de weg met De Customer Delight Strategie.

Het boek beschrijft twee basisstrategieën om Customer Delight te realiseren:

*het overtreffen of zelfs overstijgen van de verwachtingen van klanten

*warmte en egostreling

Aan de hand van pr...