Zoekfilters
Studieboeken (3)
Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.
morgen verzonden
Succes met de requirements / Druk 3
ontwikkeling validatie en beheer van requirements voor informatiesystemen
2012 || Paperback || Martin Arendsen e.a. || Boom
De kwaliteit van requirements is essentieel voor het succes van een project.
Onderschatting ervan leidt juist tot verlies van tijd, geld en kwaliteit. Actuele ontwikkelingen zoals de trend naar een demand-supplyorganisatie, outsourcing, o shoring en hogere eisen aan compliance, rechtvaardigen meer aandacht voor requirements.
Het belang van requirements en een gemeenschappelijk begrip van basisprincipes
en requirementsprocessen wordt gelukkig meer en meer onderkend, aan zowel
business- als ICT...
morgen verzonden
Basiskennis requirements
IREB CPRE foundation examenstof uitgelegd en praktisch gemaakt
2021 || Paperback || Jan Jaap Cannegieter e.a. || Eburon || met inkijkexemplaar
Requirements zijn een belangrijke, zo niet dé belangrijkste sleutel naar succesvolle systeemontwikkeling én -beheer. Dit geldt zowel bij een watervalproces als bij een Agile aanpak. Als je niet weet wat je moet maken, dan is de kans dat je het goede maakt niet groot. Als je bij onderhoudsaanpassing niet weet wat je niet mag veranderen, dan is het uitvoeren van een aanpassing risicovol. Wat omvatten requirements nu precies? Welke acties zijn daar voor nodig? En is dat dan ook ingericht in jo...
morgen verzonden
ITIL® 4 – Pocketguide 2de druk
2020 || Paperback || Jan van Bon || Van Haren Publishing || met inkijkexemplaar
De ITIL pocketguides van Van Haren Publishing worden al lange tijd beschouwd als een betrouwbare gids op het gebied van ITIL, in vele taalversies. Deze publicaties hebben een vaste plaats verworven als naslagwerk voor professionals en als hulpmiddel bij het toepassen van best practices in een organisatie.Deze pocketguide maakt lezers bekend met het ITIL 4 framework door: inzicht te verkrijgen in de belangrijkste concepten van servicemanagement te begrijpen hoe de zeven ITIL-basisprincipes een...