Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Hogeschool Utrecht (2)
Verschijningsvorm
Paperback (2)
Taal
Nederlands (2)

Studieboeken (3)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

149,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

A Cognitive Neuropsychological Approach / 2nd Edition

Assessment and Intervention in Aphasia: A clinician's guide

2013 || Hardcover || Anne Whitworth e.a. || Taylor & Francis

This is a second edition of the highly popular volume used by clinicians and students in the assessment and intervention of aphasia. It provides both a theoretical and practical reference to cognitive neuropsychological approaches for speech-language pathologists and therapists working with people with aphasia. Having evolved from the activity of a group of clinicians working with aphasia, it interprets the theoretical literature as it relates to aphasia, identifying available assessments and...

18,96
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 18,01
+
Bestel

Te snel voor woorden / Druk 3

Hoe de ontdekking dat ik niet stotterde maar broddelde mijn leven veranderde

2020 || Paperback || Rutger Wilhelm || Mijnbestseller.nl || met inkijkexemplaar

Hoor je weleens dat je te snel, onduidelijk of slordig spreekt? Vind je het lastig je spreeksnelheid onder controle te houden en struikel je daardoor over je eigen woorden? Heb je dikwijls moeite je gedachten te formuleren? En kunnen anderen je niet altijd goed volgen of verstaan?

Wanneer iemand niet vloeiend of rommelig spreekt, wordt hier in de volksmond al gauw het label ‘stotteren’ op geplakt. Dat dit lang niet altijd terecht is, bewijst het verhaal van Rutger Wilhelm. Jarenlang dach...

59,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 56,95
+
Bestel

Evidence-based logopedie / Druk 2

logopedisch handelen gebasseerd op wetenschappelijke evidentie

2011 || Paperback || Hanneke Kalf e.a. || Bohn Stafleu van Loghum || met inkijkexemplaar

Het up-to-date houden van het logopedisch handelen op basis van wetenschappelijke evidentie is de afgelopen jaren min of meer gemeengoed geworden binnen het beroep. Toch blijft ondersteuning daarbij gewenst: hoe en waar vind je snel bruikbare literatuur, hoe beoordeel je die, hoe bereken en interpreteer je klinisch relevante uitkomsten, hoe gebruik je systematische reviews en richtlijnen? Evidence-based logopedie geeft antwoord op deze vragen.In deze herziene editie is een hoofdstuk toegevoeg...