Zoekfilters

Auteur
Wim Gronloh (2)
Verschijningsjaar
2024 (2)

Studieboeken (3)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

24,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 23,74
+
Bestel

Prompt Handboek:voor Beginners tot Experts

& 525 prompts om te starten in het basisonderwijs

2024 || Paperback || Wladimir Van Brugghe || Brave New Books || met inkijkexemplaar

Het "Prompt Handboek: Voor Beginners tot Experts" van Wladimir Van Brugghe is een uitgebreide gids voor leerkrachten in het basisonderwijs. Het biedt 525 praktische prompts en behandelt zowel de basis als geavanceerde technieken van prompting. De prompts zijn ontworpen om creativiteit, kritisch denken en leerlingbetrokkenheid te stimuleren. Het boek bevat specifieke hoofdstukken voor leerkrachten, zorgcoördinatoren en schooldirecties, waarbij het praktische handvatten geeft voor klassenmanag...

19,02
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 18,07
+
Bestel

Basislijn

wiskunde voor de brugklassen van vmbo, mavo ,havo en vwo

2023 || Paperback || Wim Gronloh || Brave New Books

In de Realistische Wiskunde zou minder aandacht moeten worden besteed aan het 'Kale letter-rekenen' en meer aandacht aan de praktisch toepasbare wiskunde, zoals deze al geruime tijd gangbaar is bij de eindexamens van het Voortgezet Onderwijs. Nieuwe onderwerpen zoals 'grafen/matrices' en 'kijkmeetkunde' werden in deze methode gerealiseerd. De wat 'speels' ogende benadering met plak en knipwerk is bewaard gebleven, vanwege de grote didactische betekenis vioior een goed begrip van het behandeld...

22,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 21,38
+
Bestel

Basislijn / Druk 2

Tweede herziene druk

2024 || Paperback || Wim Gronloh || Brave New Books || met inkijkexemplaar

Meer aandacht zou moeten worden besteed aan praktisch, wiskundige problemen, zoals dat ook al geruime tijd gebruikelijk is bij de eindexamens ( al liggen die uiteraard op een veel hoger niveau). Het 'kale letter'-rekenen moest in dit leerstadium zoveel mogelijk worden beperkt, en de wiskunde zou ook meer 'vakoverschrijdend' moeten worden, door er ook vakken als geschiedenis, maatschappijleer, techniek, kunstgeschiedenis,.... in te betrekken. De soms speels ogende aanpak met hier en daar wat p...