Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (2)
Verschijningsjaar
2020 (2)
Taal
Nederlands (2)
Voorgeschreven bij
Hogeschool Rotterdam (3)

Studieboeken (3)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

15,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

The Challenger Sale

How To Take Control of the Customer Conversation

2020 || Paperback || Matthew Dixon e.a. || Penguin

In The Challenger Sale, Matthew Dixon and Brent Adamson share the secret to sales success: don't just build relationships with customers. Challenge themWhat's the secret to sales success? If you're like most business leaders, you'd say it's fundamentally about relationships - and you'd be wrong. The best salespeople don't just build relationships with customers.

They challenge them. Matthew Dixon, Brent Adamson, and their colleagues at CEB have studied the performance of thousands of sales re...

52,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 49,88
+
Bestel

Handboek commerciële vaardigheden / Druk 2

De basis voor plezier en succes in het commerciële vak

2020 || Paperback || Stefan Renkema || Boom || ook als eBook

In een wereld die steeds digitaler wordt, neemt het belang van menselijk contact juist toe. Deze ogenschijnlijke tegenstelling geldt ook voor het salesvak. Bij simpele producten en diensten wordt de verkoper steeds vaker vervangen door een applicatie, maar bij complexe producten en diensten is er juist meer behoefte aan de expertise van de verkoper. Tenminste, als deze waarde kan toevoegen! Bij het toevoegen van waarde zijn commerciële vaardigheden voor een verkoper onmisbaar. Aan de telefoo...

28,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 27,50
+
Bestel

SPIN Verkooptechniek

hoe haal je grote orders binnen?

2016 || Hardcover || N. Rackham || MainPress B.V.

Wat leidt tot succes bij grote orders? Waardoor zijn sommige verkopers voortdurend beter dan hun concurrenten? Waarom werken bepaalde afsluittechnieken wel bij kleine orders maar niet bij grote? Hoe kunnen verkopers hun omzet bij grote klanten aanzienlijk verhogen? Het antwoord op al deze vragen vindt u met behulp van de SPIN-strategie.

Twaalf jaar onderzoek heeft geleid tot de verkoopstrategie die bekend staat onder de naam SPIN: Situatie-, Probleem-, Implicatie- en Nuttig-effect-vragen. De ...