Zoekfilters

Verschijningsjaar
2020 (2)
2023 (2)

Studieboeken (7)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

44,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 42,70
+
Bestel

Innovatiemanagement met MyLab / Druk 4

2019 || Paperback || Eelko Huizingh || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Innovatie is hot. In mediadiscussies wordt regelmatig de noodzaak van innoveren benadrukt. Tegelijkertijd klinkt vaak de verzuchting dat 'het' niet goed gaat met innoveren. Bedrijven en overheden innoveren te weinig en er gaat te vaak wat mis. Kortom, we moeten meer en beter innoveren!

Innovatiemanagement maakt duidelijk dat innoveren niet altijd eenvoudig is, maar wel voor elke organisatie noodzakelijk én mogelijk is. Dit boek beschrijft hoe je innoveert, hoe je innovatie stimuleert en hoe ...

79,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Principes van marketing met MyLab / Druk 8

2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.

Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...

64,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Marketing (met MyLab) / Druk 15

De essentie

2023 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: duurzame relaties opbouwen met de klant. Hedendaagse marketing draait om het creëren van klantwaarde en betrokkenheid in een snel veranderende wereld. Marketing begint bij het begrijpen van behoeften en wensen, het bepalen welke doelmarkten de organisatie het beste kan bedienen en het ontwikkelen van overtuigende waardeproposities om consumenten aan te trekken en aan zich te binden.

Naast beproefde traditionele marketingmethoden hebben marketee...

72,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 68,88
+
Bestel

Statistiek met MyLab / Druk 12

2018 || Paperback || James T. McClave e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Statistiek behandelt het verzamelen en analyseren van gegevens die nodig zn b het interpreteren van statistische onderzoeken. Het boek gaat uit van slechts een basale wiskundige voorkennis en legt vooral de nadruk op verklarende statistiek. De ontwikkeling van een statistische manier van denken staat centraal, evenals de vaststelling van betrouwbaarheid en waarde van getrokken conclusies. De voorbeelden komen zowel uit de bedrfskundige en economische praktk, als uit medisch, biologisch, techn...

69,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 66,03
+
Bestel

Gedrag in Organisaties met MyLab / Druk 14

2020 || Paperback || Stephen P. Robbins e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Gedrag in organisaties biedt een complete maar compacte inleiding in de studie van gedrag van mensen in organisaties. De belangrijkste aspecten van gedrag in organisaties worden op overzichtelijke wijze in drie delen gepresenteerd: het individu in de organisatie, groepen in organisaties en het systeem van de organisatie.

Het boek is uniek door de verschillende perspectieven op gedrag in organisaties, de diepgaande informatie over persoonlijkheid, normen, emoties en stemmingen, en doordat er e...

74,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 71,20
+
Bestel

Marketingcommunicatie met MyLab / Druk 7

2023 || Paperback || Patrick De Pelsmacker e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Marketingcommunicatie geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context.

Opbouw

In Marketingcommunicatie komen alle elementen van het marketingcommunicatieproces aan bod, van het stellen van communicatiedoelen, het vaststellen van een doelgroep, het positioneren van een propositie, de inzet van communicatie-instrumenten zoals adverteren, public relations, sponsoring en direct marketing, tot het berekenen van de camp...

41,95
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 39,85
+
Bestel

Recruitment met MyLab / Druk 3

Werving, selectie, onboarding

2020 || Paperback || Ardienne Verhoeven || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Recruiters brengen organisaties en mensen bij elkaar, op een arbeidsmarkt die voortdurend in beweging is. Dat maakt recruitment tot een prachtig vak, waarover echter veel verschillende meningen bestaan. Er is niet één manier van rekruteren die goed is. Wat vandaag werkt, werkt morgen niet meer. Het vakgebied blijft sterk in ontwikkeling.

Recruitment presenteert een eigentijdse vorm van actieve werving en gaat in op de selectie en begeleiding van nieuwe medewerkers. Het geeft een heldere uit...