Zoekfilters
Studieboeken (9)
Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.
morgen verzonden
Kwaliteitsmanagement met MyLab / Druk 4
2021 || Paperback || Ron Emmerik || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Kwaliteit, milieuzorg, arbozorg én veiligheid vormen in het bedrijfsleven steeds meer een viereenheid. Veilig en milieubewust werken, tegen zo laag mogelijke kosten, onder de juiste arbeidsomstandigheden en met een zo hoog mogelijke kwaliteit is de norm voor de toekomst. Hoe kan een bedrijf aan deze norm voldoen?
Kwaliteitsmanagement geeft een duidelijk en volledig inzicht in de manier waarop organisaties zich kunnen onderscheiden op de kwaliteit van hun bedrijfsvoering, producten en dienste...
morgen verzonden
Informatiebeveiliging onder controle met MyLab / Druk 5
Grondslagen, management, organisatie en techniek van cybersecurity
2023 || Paperback || Pieter van Houten e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Zonder informatietechnologie en informatiesystemen zouden de meeste organisaties niet meer functioneren. Waar informatietechnologie wordt ingezet, mag je verwachten dat de daarin opgenomen gegevens goed beschermd worden. Informatietechnologie is echter kwetsbaar en vatbaar voor een scala aan verschillende bedreigingen. Informatiebeveiliging onder controle stelt het inrichten van informatiebeveiliging of cybersecurity als een beheerst proces centraal. Management- en organisatiegerelateerde ond...
morgen verzonden
Content marketing en community management met MyLab / Druk 1
2018 || Paperback || Mascha Gerretsen e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Steeds meer merken en organisaties houden zich bezig met het maken van content en het managen van community's. Het aantal contentstrategen, contentmarketeers, social media managers en community managers neemt in rap tempo toe. Door Contentmarketing en community management leer je met een praktische en planmatige aanpak in te spelen op de marketing- en communicatie-uitdagingen van nu!
Contentmarketing en community management is het eerste, complete studieboek waarin alle processen van content...
morgen verzonden
Brand Design met MyLab / Druk 7
Het Nederlandse standaardwerk voor het bouwen van merken
2022 || Paperback || Ruud Boer || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design, geschreven door brandinggoeroe en Register Marketeer Ruud Boer, een begrip geworden in veel directiekamers en opleidingen. Het bouwen en onderhouden van sterke merken kan niet zonder een relevante mentale merkidentiteit, onderscheidende visuele merkidentiteit en geloofwaardige merkuitingen.
Aan de hand van het centrale Brand Design-model wordt de student meegenomen van merkstrategie tot merkactivatie. Door de aansprekende casuïstiek...
morgen verzonden
Deskresearch met MyLab / Druk 3
informatie zoeken en kritisch beoordelen
2020 || Paperback || Maarten van Ven e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Deskresearch is een handleiding voor het zoeken en kritisch verwerken van informatie.
Door middel van een stappenplan, de Big 6, wordt de lezer begeleid bij het doen van literatuuronderzoek en het vinden van de juiste informatie. Elk hoofdstuk gaat in op een specifieke fase van het zoeken naar en verwerken van informatie: van het formuleren van een goede zoekvraag tot het evalueren van de kwaliteit van de rapportage.
In deze derde editie is speciale aandacht besteed aan het actualiseren van d...
morgen verzonden
Principes van marketing met MyLab / Druk 8
2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.
Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...
morgen verzonden
Basisboek contentmarketing en community building (met MyLab)
2023 || Paperback || Irma Machielse || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Consumenten van nu bepalen zelf welke content zij wanneer tot zich nemen en bij welke communities zij zich aansluiten. Via diverse social media en communities produceren zij content en reageren zij op berichten van anderen. Hierdoor verandert de rol van communicatieprofessionals en de manier waarop zij communiceren met hun doelgroep. Steeds meer merken richten zich op het ontwikkelen van relevante content en het aangaan van een gelijkwaardige wederkerige relatie met hun publiek. Het belang va...
morgen verzonden
Management en Organisatie (met MyLab) / Druk 3
2023 || Paperback || Fred Rorink e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Management en Organisatie is het meest praktische handboek over het vakgebied organisatiekunde. De auteurs presenteren de theorie op een aantrekkelijke, actuele en begrijpelijke wijze. Elk hoofdstuk bevat talrijke praktijkcases ter illustratie van de theorie en die worden gecombineerd met vele oefen - vragen. De indeling van dit boek volgt een model met de onderling samenhangende deelgebieden van het organiseren: strategie, management, structuur, cultuur, processen en medewerkers. Er is ook a...
morgen verzonden
Sales- en accountmanagement met MyLab / Druk 3
2020 || Paperback || Willem van Putten e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Sales- en accountmanagement is marktleider in zijn vakgebied. Op een toegankelijke en praktijkgerichte wijze geeft het boek een compleet overzicht van sales- en accountmanagement. Hierbij wordt sales als een apart vakgebied beschouwd en wordt het salesproces in de gehele breedte behandeld, inclusief sales leadership. Dit boek geeft handvatten om salesafdelingen in staat te stellen een leidende rol te nemen om enerzijds de klant te helpen zijn missie te volbrengen, maar anderzijds de belangen ...