Zoekfilters
Studieboeken (4)
Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.
morgen verzonden
Introductie ondernemingsplan & financiele besturing / Druk 3
2015 || Paperback || André Heezen || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Dit boek richt zich op studenten van alle opleidingen in het hoger onderwijs waar Bedrijfseconomie een vak is. Het brengt studenten theoretische kennis over bedrijfseconomie bij aan de hand van het opstellen van een ondernemingsplan. De gegevens die hierbij gebruikt worden, zijn afkomstig van een 'echt' jong bedrijf. De oprichters lichten toe hoe ze de start van hun onderneming hebben aangepakt en de bankmedewerker geeft aan wat de financieringsmogelijkheden zijn. Zo komen alle relevante basi...
morgen verzonden
Making a business plan / Druk 3
2015 || Paperback || Roel Grit || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Today's educational regime requires that a student develops entrepreneurial qualities during her studies. Making a Business Plan offers a solid and coherent step-by-step approach to writing a business plan. This book contains two kinds of assignments: activities and extra assignments. The reader is encouraged to carry out the activities in order to complete a business plan for a new company. The extra assignments help to provide a better understanding of the reality of starting a new business...
morgen verzonden
Management: Oriëntatie en inleiding / Druk 3
2015 || Paperback || Doede Keuning e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Management, oriëntatie en inleidingbiedt een overzicht van de belangrijkste thema's binnen het vakgebied management en organisatie, zonder daarbij naar volledigheid en diepgang te streven. De uitgave is daardoor zeer bruikbaar als inleiding op het vak Management en Organisatie.
morgen verzonden
Strategie en Management / Druk 2
2015 || Paperback || Hans Veldman e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Het vakgebied strategisch management heeft betrekking op de vraag hoe een organisatie bepaalde doelen kan bereiken. Strategie en management laat studenten kennismaken met dit vakgebied en behandelt de verkenning, bepaling, formulering, realisatie en het onderhouden van een strategie.