Zoekfilters
Studieboeken (3)
Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.
morgen verzonden
Dienstenmarketingmanagement / Druk 7
2018 || Hardcover || Wouter de Vries Jr. e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Compleet standaardwerk voor on- en offline dienstenmarketing;
- toegespitst op het schrijven van een marketingplan en/of scriptie;
- uitgebreide toelichting van begrippen binnen online dienstenmarketing.
Dienstenmarketingmanagement is al meer dan twintig jaar een standaardwerk voor marketingmanagement in de dienstensector. Het uitgangspunt is het schrijven van een marketingplan en/of scriptie aan de hand van modellen en theorieën . Daarnaast geeft het inzicht in de ontwikkeling en uitvo...
morgen verzonden
Strategie voor dienstverleners / Druk 3
30 managementvragen en -antwoorden
2011 || Paperback || Wouter de Vries e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Strategie voor Dienstverleners leert de concepten en processen van dienstverlenende organisaties te doorgronden aan de hand van een centraal schema. Dit proces wordt ondersteund door een uitgekiende selectie van modellen. Door managementvraagstukken als vertrekpunt te nemen en te werken met aansprekende voorbeelden, cases en 'what to do'-overzichten per hoofdstuk heeft deze uitgave een heel praktijkgerichte karakter, dat door deze opzet ook zeer geschikt is voor projectonderwijs.
morgen verzonden
Pocket Guide for Hospitality Managers
2018 || Hardcover || Conrad Lashley e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Practical approach, based on extensive research;
- teaches (future) managers to be 'reflective practitioners';
- combines key themes of hospitality management.
The Pocket Guide for Hospitality Managers (Conrad Lashley and Michael N. Chibili) is a practical guide that provides the skills and knowledge for current and future managers of the various types of units found within the hospitality industry. This guide is based on academic research and poses that managers need to be 'reflective prac...