Zoekfilters

Uitgever
Boom (2)
Verschijningsvorm
Paperback (2)

Studieboeken (3)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

29,95
Leverbaar vanaf 24 januari 2025
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Groeimakers

2025 || Paperback || Patrick Kooij e.a. || Boom

Hoe blijf je waardevol in een wereld waarin jouw business continu onderhevig is aan grote veranderingen? Denk aan de invloed van vergrijzing, technologische ontwikkelingen en wijzigende wet- en regelgeving, maar ook aan verduurzaming en het verkleinen van je footprint. Als ondernemer ben je een sleutelfiguur als het gaat om duurzame financiële groei op de lange termijn.

In Groeimakers ontdek je hoe je jouw kansen signaleert om sociale en ecologische vooruitgang hand in hand te laten gaan...

54,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 52,20
+
Bestel

Handboek Managementmodellen

Voor continue verbetering in organisaties

2022 || Hardcover || Patrick Kooij || Boom || met inkijkexemplaar

Alle managementmodellen die je als professional of student nodig hebt bij elkaar. Met interactieve webomgeving!

Hoe kun je het strategieproces voor jouw organisatie nu het beste vormgeven? En op welke manier kom je eigenlijk tot een gedegen strategisch (marketing)plan? Daarvoor heb je managementmodellen nodig. Maar welk model kies je dan precies?

Met een selectie van 75 modellen geeft Handboek Managementmodellen je alle tools in handen om jouw organisatievraagstuk gedegen te benaderen. Via de...

97,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 92,63
+
Bestel

De complete marketingmethode NIMA A-B-C

Voor studenten, professionals en opleiders; Praktijk- en diplomagericht

2024 || Paperback || William van Vessem e.a. || Concept uitgeefgroep

Deze methode bestaat uit een boek en een online omgeving. “De Complete Marketing Methode NIMA A-B-C” is met zeer veel aandacht ontwikkeld voor zowel studenten, professionals als opleiders die hun inzicht in het marketingvak willen verdiepen, zowel voor het heden als voor de toekomst. Het idee voor deze baanbrekende, toegankelijke methode is bedacht door William van Vessem, docent marketing NIMA A-B-C en strategisch marketingadviseur. Terwijl hij bezig was met onderwijsontwikkeling voor SR...