Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Iselinge Hogeschool (3)
Verschijningsjaar
2014 (2)

Studieboeken (3)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

60,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 57,90
+
Bestel

Rekendidactiek Hele getallen / Druk 2

2014 || Paperback || Petra van den Brom-Snijders e.a. || ThiemeMeulenhoff bv

De driedelige serie Reken-wiskundedidactiek vormt een belangrijke bron voor aanstaande leraren basisonderwijs voor het vak Rekenen-wiskunde. De uitgangpunten:

Opgezet vanuit de domeinen van de Kennisbasis: hoe komen ze voor in de realiteit, om welke wiskunde(taal) gaat het en hoe kun je eraan werken in de basisschool.

Aandacht in elk deel voor de globale theorie van het leren en onderwijzen van rekenen-wiskunde.

Speelt in op de hogere eisen die de Kennisbasistoets stelt aan de professionele g...

60,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 57,90
+
Bestel

Verhoudingen, procenten, breuken en kommagetallen / Druk 2

2014 || Paperback || Marc van Zanten e.a. || ThiemeMeulenhoff bv

Rekenwiskundedidactiek verhoudingen, procenten, breuken en kommagetallen 2e druk is een boek van Marc van Zanten uitgegeven bij ThiemeMeulenhoff bv. ISBN 9789006955378

Verhoudingen, procenten, breuken en kommagetallen hebben van alles met elkaar te maken. Tegelijkertijd zijn ze ook verschillend van elkaar. Dit deel van de driedelige serie Reken-wiskundedidactiek beschrijft deze domeinen in hun onderlinge samenhang. Aan bod komt vooral hoe je basisschoolkinderen greep kunt laten krijgen op dez...

58,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 56,00
+
Bestel

Rekendidactiek: Meten, meetkunde en verbanden inclusief online / Druk 3

2022 || Paperback || Marc van Zanten || ThiemeMeulenhoff bv

De driedelige serie Reken-wiskundedidactiek vormt een belangrijke bron voor aanstaande leraren basisonderwijs voor het vak rekenen-wiskunde.

De uitgangspunten van deze boeken zijn:

Opgezet vanuit de domeinindeling van de Kennisbasis Wiskunde voor de pabo: hoe komen deze voor in de realiteit, om welke wiskunde(taal) gaat het en hoe kun je eraan werken in de basisschool.

Aandacht voor A-B-C in samenhang: Activiteiten in de praktijk, Bronnen met theoretische inzichten en het eigen niveau van ...