Studieboeken (4)
Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.
morgen verzonden
TopService voor veeleisende klanten
De zes principes van uitzonderlijke klantbeleving
2021 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom
Hoe bied je magnifieke service aan de klanten die de lat hoog leggen?
Uw organisatie heeft dagelijks contact met klanten, gasten, cliënten of patiënten. Sommigen vinden alles goed, anderen zijn veeleisend en leggen de lat hoog en laten dat duidelijk merken ook. In dit boek richten wij ons op deze laatste groep. Klanten die kritisch zijn, veeleisend en gewend aan topservice in de dienstverlening, retail, de zorg en de publieke dienstverlening.
Klanten zijn mondiger geworden, weten beter wat ...
morgen verzonden
Customer Experience, van cult naar cultuur
Fasegewijs de volledige organisatie CX-gedreven met het Service Excellence gedachtegoed
2024 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom
Veel CX-professionals lopen tegen grenzen aan die verhinderen dat Customer Experience (CX) een organisatiecompetentie wordt. Het blijft beperkt tot activiteiten van een front-officeafdeling of van een specialistische stafafdeling, omdat het niet als chefsache wordt gezien.
Dit boek biedt een concrete, beproefde en gefaseerde aanpak om CX integraal in een organisatie in te bedden, zodat het organisatiecultuur wordt. De aanpak is gebaseerd op grondig onderzoek van de auteurs naar de ervaringen...
morgen verzonden
Handboek Strategische B2B-marketing
Maximale waarde creëren voor klanten en aandeelhouders
2022 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen || Boom || met inkijkexemplaar
De gemiddelde B2B-klant bestaat niet. Wel kun je de verschillende klantsegmenten in kaart brengen en per segment werken aan winstgevende relaties op de lange termijn.
• Actuele thema’s zoals klantsegmentatie, waardeproposities en customer experience
• Voor B2B-professionals in marketing, sales, service, operations en finance
• Auteur heeft ruim dertig jaar ervaring als B2B-consultant
Stel je voor dat de belangrijkste klanten voor jouw bedrijf ontevreden zijn wegens te weinig aandacht....
morgen verzonden
World-Class Service
The 6 Rules of Creating Exceptional Customer Experiences
2023 || Paperback || Dennis Opstal e.a. || Boom
How do you provide exceptional service to demanding customers?
They're standing at your check-in desk, calling you on the phone, chatting with you online. Maybe they're seated in business class on your flight. Or eating at one of the tables you're waiting on. As a service employee, you encounter dozens or even hundreds of customers a day. Some of them are easygoing. With them, you can't go wrong. But some are demanding. They set the bar high and let you know it.
How should you serve these cus...