Zoekfilters
Studieboeken (4)
maandag verzonden
Informatiemanagement / Druk 2
serie Informatie & Control
2012 || Paperback || Laury Bollen e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
In Informatiemanagement is de leerstof opgebouwd in drie delen. In het eerste deel staat de rol van informatiemanagement binnen ondernemingen centraal. In dit kader wordt de veranderende rol van informatiemanagement in organisaties besproken, de economische waarde van IT en de relatie tussen IT en verandermanagement. Deel 2 behandelt informatiesystemen voor het management. Hierbij gaat het over de ontsluiting van gegevens en informatie, besluitvormingsondersteunende systemen en de ondersteuni...
maandag verzonden
De Zwarte Zwaan / Druk 2
de impact van het hoogst onwaarschijnlijke
2012 || Paperback || Nassim Nicholas Taleb || Nieuwezijds
Tweede editie inclusief postscript essay 'Over robuustheid'.
In deze spannende internationale bestseller verklaart Nassim Nicholas Taleb alles wat we weten over wat we niet weten. De Zwarte Zwaan zal de manier waarop je naar de wereld kijkt veranderen. Het leert voorspellingen en advies te relativeren (en vaak te negeren), kritisch te denken en klaar te staan om snel te handelen.
'Kan zeker aanspraak maken op het predicaat moderne klassieker.' - NRC Handelsblad
'Prachtig boek.' - Het Financi...
Understanding Organizational Culture
2012 || Paperback || Mats Alvesson
With his usual engaging and inimitable style, Mats Alvesson takes the reader on a riveting journey through the diverse ways in which culture itself can be understood and how these powerfully inform organizational life.' - Blake E. Ashforth, Arizona State University 'Understanding Organizational Culture comunicates complex ideas in a manner that will illuminate for those who are less familiar with the concepts discussed, as well as providing a depth and critique of interest to those familiar w...
101 Design Methods / 1st edition
A Structured Approach for Driving Innovation in Your Organization
2012 || Paperback || Vijay Kumar || Wiley
The first step-by-step guidebook for successful innovation planning Unlike other books on the subject, 101 Design Methods approaches the practice of creating new products, services, and customer experiences as a science, rather than an art, providing a practical set of collaborative tools and methods for planning and defining successful new offerings. Strategists, managers, designers, and researchers who undertake the challenge of innovation, despite a lack of established procedures and a hig...