Zoekfilters

Taal
Nederlands (7)
Engels (2)
Verschijningsjaar
2024 (8)

Nieuwe titels (9)

Een overzicht van nieuwe studieboeken die relevant zijn binnen het hoger onderwijs.

42,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 40,38
+
Bestel

Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport / Druk 7

2024 || Paperback || Hugo Gruijters e.a. || Arko Sports Media BV

Sportmarketing is een groeiend vakgebied, dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van de sport en sport als marketingplatform (sportsponsoring). Dit boek focust op de marketing van sport. Het boek is geheel herzien ten opzichte van eerdere drukken. Het centrale model van deze editie is gebaseerd op een speciaal ontwikkeld Sportmarketingcanvas, waar de sportmarketeer in ontwikkeling maar ook de professional d...

34,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,24
+
Bestel

Digital marketing

2024 || Paperback || Tom Goossens || Owl Press

In een wereld waar marketing synoniem staat voor digitaal raak je soms verdwaald tussen de nieuwe trends, buzzwords en revolutionaire strategieën. Maar wat is nu echt de kern van digitale marketingstrategie? Je ontdekt het in Digital marketing.

Vergeet even de nieuwste snufjes en focus op wat echt telt. Dit boek brengt je terug naar de basis aan de hand van vijf essentiële vragen die elke digital marketeer zich zou moeten stellen: Waar sta ik nu? Waar wil ik heen? Hoe kom ik daar? Welke rou...

39,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,99
+
Bestel

Marketingprompts met AI

2024 || Paperback || Patrick Petersen || Duuren Media, Van

Met behulp van handige AI-toepassingen kunnen we niet alleen snel creatieve content maken, maar ook strategische marketingplannen als een puzzel in elkaar zetten. Bij het ontwikkelen van een effectieve marketingstrategie spelen AI-toepassingen en prompts een cruciale rol, bijvoorbeeld bij het uitvoeren van marktanalyses en het formuleren van strategische SMART KPI’s die specifiek, meetbaar,

haalbaar, relevant en tijdgebonden zijn.

Missie-DNA-prompts zorgen ervoor dat elk stuk content en elk...

39,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,99
+
Bestel

Hoe organiseer je een invloedrijk evenement?

Handleiding voor experience design

2024 || Paperback || Andrew O’Loughlin e.a. || Arko Sports Media BV

Handleiding voor experience design

Het bijwonen van een evenement kan een onvergetelijke ervaring zijn. Het publiek gaat helemaal op in het moment en raakt er naderhand niet over uitgepraat. En ze kunnen niet wachten tot je hen weer zo’n gelukzalig gevoel laat ervaren.

Aan zo’n indrukwekkende belevenis gaat veel planning en geregel vooraf. Het organiseren van een evenement dat impact maakt, is een complexe taak, die vaak onderschat wordt. De concurrentie in de evenementenbranche is groot ...

24,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 23,70
+
Bestel

Met de stroming mee

2024 || Paperback || P. van Thiel || Noordhoff

• Krachtige leidraad op het gebied van merk- en reputatie-opbouw, aan de hand van 5 merkstromingen;

• toegankelijke theorie en handvatten voor de praktijk;

• onmisbare kennis voor iedere marketing- en communicatieprofessionals (in spe).

Met de stroming mee, grip op het bouwen van sterke merken en goede reputaties is een nieuw, handzaam boek waarmee (toekomstige) marketing- en communicatieprofessionals grip krijgen op het merk en de reputatie van een organisatie. Bovendien leren zij hun ...

35,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,25
+
Bestel

Het MarCom-ABC

100 marketing- en communicatiebegrippen die iedereen moet kennen

2024 || Paperback || Charlotte Van Hasselt e.a. || Owl Press

'Waar plaatsen we de CTA?’

‘Heb je wel rekening gehouden met de GDPR?’

‘Wauw, die infographic ziet er geweldig uit!’

Marketeers en communicatie-experten zijn echte goochelaars als het aankomt op vakjargon en MarCom-specifieke terminologie. Voor mensen die nooit eerder met hen in contact kwamen, spreken ze een vreemde taal.

In dit boek worden 100 marketing- en communicatiebegrippen op een eenvoudige manier uitgelegd en toegelicht. Aan de hand van praktische voorbeelden uit de MarCom-...

33,00
Leverbaar vanaf 23 december
met 5% korting 31,35
+
Bestel

The Buyer's Balance

What your costumers want to share with you

2024 || Paperback || Bert Paesbrugghe || Owl Press

Have you ever wondered why satisfied customers don’t always stay loyal customers? Why do many companies adopt new sales or enabling technologies, yet fail to see the expected increase in turnover or customer satisfaction? And why do customers expect more from your company despite your yearly innovations?

The answer is both complicated and simple. It’s complicated because it requires changing outdated thinking and processes. However, it becomes simple to understand the customer when you th...

24,95
Levertijd: 4 werkdagen
+
Bestel

The Digital Marketing Handbook

create a simple strategy and grow your business online

2024 || Paperback || Alice Benham || Laurence King Publishing

From strategist, speaker and podcaster Alice Benham comes The Digital Marketing Handbook - an expert guide covering the fundamentals of marketing, filled with case studies and interviews with industry insiders

34,95
Levertijd: 5 werkdagen
met 5% korting 33,20
+
Bestel

De kunst van een overtuigend marketingplan / Druk 1

Bouwstenen voor de marketingpraktijk

2025 || Paperback || Paul Blok e.a. || Boom

Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.

Een marketingplan maken is niet zo moeilijk, maar een overtuigend marketingplan maken is dat wel. Dat overtuigen is nodig om draagvlak te krijgen én om succesvol te zijn bij de uitvoering van het plan.

‘Hoe overtuig je met een marketingplan?’ brengt het maken van een marketingplan terug tot de essentie: diagnose, strategie, planning en uitvoering. Het presenteert de verschillend...