Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenNieuwe drukken (2)
Een overzicht met nieuwe drukken van studieboeken die relevant zijn binnen het hoger onderwijs.
Principes van marketing met MyLab / Druk 9
2025 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V.
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.
Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de ...
Marketing Management / 5th European edition
2024 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson
The global bestseller Marketing Management is considered as the authoritative text on the subject. The 5th European edition focuses on fundamental aspects such as accessibility and the fast-moving pace of modern marketing. Covering a wide range of concepts, in-depth European case studies and exercises, the book offers the tools every student needs.