Zoekfilters

Verschijningsjaar
2025 (7)
2024 (2)

Studieboeken (9)

28,99
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 27,54
+
Bestel

Green hearts, great business

De magische formule om teams in beweging te krijgen

2024 || Paperback || Manon van Leeuwen || Van Duuren Management || met inkijkexemplaar

Laten we eerlijk zijn. Als Chief Sustainability Officer, we noemen haar liever ‘duurzaamheidsstrijder’, is het bijzonder ingewikkeld om alle medewerkers enthousiast te krijgen voor jouw initiatieven. Voor het management en de Raad van Bestuur zijn omzet en winst nog steeds belangrijker dan investeren in duurzame bedrijfsvoering. Laat staan in duurzaam gedrag van medewerkers. En voor veel collega’s is een vegetarische kroket in de bedrijfskantine al bijna een reden om een andere baan te ...

26,99
Leverbaar vanaf 25 maart
met 5% korting 25,64
+
Bestel

Doorbreek innovatiebarrières

Vijftien strategieen om management buy-in voor innovatie te vergroten

2025 || Paperback || Gijs van Wulfen || Van Duuren Management

Vijftien strategieën om management buy-in voor

innovatie te vergroten

Innovators zoals jij en ik, worden geconfronteerd met talloze

barrières. De klinkende antwoorden die je keer op keer krijgt van

jouw superieuren, collega’s en partners op je innovatievoorstellen

zijn een ontmoedigend ‘NEE!’ en duizenden waaroms. Onze grootste

uitdaging is om managementsteun te krijgen voor innovatie en,

als we eenmaal op weg zijn, hun commitment te behouden tijdens

de ontwikkeling van onze nieuwe in...

28,99
Leverbaar vanaf 22 april
met 5% korting 27,54
+
Bestel

Conscious Business

Winst maken zonder dat mens of planeet daar de prijs voor betaalt!

2025 || Paperback || Hendrik Jan van Es || Van Duuren Management

“Je kunt jezelf of je bedrijf toch niet succesvol noemen in een wereld die faalt?”

Fijke Siebesma als CEO van DSM

Als je bedrijf perfect is, hoe ziet het er dan uit? Hoe winstgevend ben je dan? En zit daar een optimum in? Hoe zien je collega’s en medewerkers jou en welke relatie heb je met hen? Hoe ga je om met de andere stakeholders van je organisatie? En maakt het bedrijf ook de wereld een stukje beter?

Conscious Business maakt duidelijk hoe je het goed kunt doen voor alles en iederee...

37,99
Leverbaar vanaf 25 februari
met 5% korting 36,09
+
Bestel

Meesteradviseur

Handboek voor duurzame groei in je adviesrol

2025 || Paperback || Rob Bertels e.a. || Van Duuren Management

“Customer intimacy als onderscheidende factor: de relatie en communicatie tussen adviseur en klant wordt doorslaggevend.”

Wie als adviseur vandaag de dag nog denkt met kennis en kunde het verschil te kunnen maken, komt bedrogen uit. Ingrijpende technologische en sociaal-maatschappelijke ontwikkelingen hebben een flinke impact op de rol en toegevoegde waarde van de adviseur. Om je rol als adviseur toekomstbestendig te maken, is het noodzakelijk je te ontwikkelen tot Meesteradviseur.

Een Me...

29,99
Leverbaar vanaf 25 maart
met 5% korting 28,49
+
Bestel

De maakbare samenwerking

Het ontwerpen van vitale organisatie met model Baarda

2025 || Paperback || Rolf Baarda || Van Duuren Management

“Dit boek maakt van elke organisatie een vitale organisatie. En van elke lezer een ideale organisatie-adviseur.”

Model Baarda wordt al in veel moderne, kennisintensieve organisaties toegepast voor loopbaan- en beloningsbeleid. Het model is gebaseerd op acht rollen die elk een niveau van probleemoplossend vermogen beschrijven. Door te werken met dit model slagen deze ondernemingen er beter dan andere bedrijven in om de juiste match te maken tussen hun functies en de individuele capaciteite...

32,99
Leverbaar vanaf 25 februari
met 5% korting 31,34
+
Bestel

AI in marketing

Gids voor de marketingprofessional van de toekomst

2025 || Paperback || Charida Dorder || Van Duuren Management

“AI maakt het werk van marketeers niet overbodig, maar marketeers die niet met AI werken worden wel overbodig.”

Marketing zoals we die al jarenlang kennen, houdt op te bestaan. Kunstmatige intelligentie (AI) zet het vak volledig op zijn kop. Technologische ontwikkelingen brengen veranderingen met zich mee die enorme gevolgen hebben voor marketeers en hun dagelijkse werkzaamheden. Marketeers die segmenteren en content creëren op basis van slimme modellen zullen het winnen van de marketeer...

29,99
Leverbaar vanaf 22 april
met 5% korting 28,49
+
Bestel

Stop met Casanovamarketing

En ga voor de perfecte match

2025 || Paperback || Wing Cheung || Van Duuren Management

‘Een must-have voor iedere B2B-marketing- en salesprofessional die droomklanten wil binnenhalen.’

Rob Overduin, voorzitter en algemeen directeur van het NIMA

Veel MKB-bedrijven slagen er niet in om hun droomklanten binnen te halen, terwijl ze vaak wel de perfecte oplossingen voor deze klanten hebben. Hoe dat komt? Ze doen aan Casanovamarketing! Keer op keer willen B2B-marketeers snel scoren met eenmalige sales als gevolg. Met hun acties en campagnes focussen ze zich vooral op one night st...

29,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,49
+
Bestel

Geen gedoe met personeel / Druk 3

Arbeidsrecht voor ondernemers

2024 || Paperback || Suzanne Meijers || Van Duuren Management

Gefeliciteerd: je bedrijf groeit, je kunt het niet meer alleen en je moet personeel aannemen. Dat is best een stap. Zeker omdat er juridisch nogal wat haken en ogen aan zitten: neem je iemand in vaste dienst of kijk je het eerst nog even aan met een ander dienstverband? Wat voor (arbeids)overeenkomsten zijn er? Hoe zit het met doorbetaling bij ziekte en opzegtermijnen? En stel dat het ooit nodig is: hoe kom je weer van je medewerker(s) af? Veel vragen waar je graag een antwoord op krijgt. Een...

28,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 27,54
+
Bestel

Tel uit je winst

Creeer een winstgevend bedrijf waar je gelukkig van wordt

2025 || Paperback || Marissa Bonants || Van Duuren Management

Veel creatieve ondernemers zijn hun bedrijf gestart vanuit een passie. Hun liefde voor een bepaald product. Of hun talent om iets heel bijzonders te maken. Daar ligt hun focus. En niet zozeer op geld verdienen. Vaak hebben ze zich erbij neergelegd dat ze niet goed zijn met cijfers en daarom nooit écht lekker zullen verdienen. Ze werken hard voor weinig, maar na een paar jaar gaat het meestal toch knagen: ze willen meer (financiële) vrijheid en voldoening.

Dit boek laat zien dat meer winst m...