Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (3)
De CX Travel Guide / Druk 2 (Heruitgave)
Avontuurlijk handboek om aan de slag te gaan met customer experience
2024 || Hardcover || Nienke Bloem e.a. || Eburon
ransformeer naar de organisatie waar jouw klanten echt warm voor lopen en waar ze graag bij willen horen. Klantbeleving (Customer Experience of CX) maakt daarbij het allergrootste verschil. Gelukkig beginnen steeds meer mensen dat door te krijgen, waaronder jij!
De CX Travel Guide helpt je op weg. Ga jij aan de slag met customer experience (CX) door te starten met denken, delen of doen? Welk pad naar succes hoort daarbij? Wie zijn jouw klanten en wat kun je doen om collega’s net zo enthousi...
Digitale architectuur / Druk 2 (Heruitgave)
Een synthese van modellen en methoden
2020 || Hardcover || Bas Kruiswijk e.a. || Eburon || met inkijkexemplaar
Binnen de ICT bestaat over het begrip architectuur veel spraakverwarring. Deze spraakverwarring komt voor een deel door de verschillen in betekenis die aan het begrip architectuur worden gegeven. Die betekenis kan variëren van de beschrijving van de technische opbouw en structuur van een softwareoplossing tot een samenhangende modellering van de informatievoorziening in een organisatie. Dit boek maakt het onderwerp architectuur toegankelijk voor beslissers en beleidsmakers op het gebied van ...
Speelruimte voor ervaring en reflectie
Een praktijkgericht onderzoek naar het gebruik van spel in begeleidingscontexten
2015 || Hardcover || Michiel de Ronde || Eburon
In het veld van de professionele begeleiding, zoals coaching, training en advisering, wordt steeds meer gebruik gemaakt van allerlei vormen van spel. Er is de afgelopen twintig jaar enorm veel praktijkliteratuur op dit terrein verschenen. Het aanbod varieert van dramawerkvormen tot coachen met paarden, van labyrintlopen tot simulatiespelen en van strategieontwikkeling met lego tot creatieve expressie met klei en karton. De wetenschappelijke reflectie en theorievorming blijft echter ver achter...