Zoekfilters

NUR
Marketing (2)
Uitgever
Noordhoff (2)

Studieboeken (3)

27,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 26,59
+
Bestel

Extreem klantgericht / Druk 3

2022 || Paperback || Danielle de Jonge || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Ze zoeken naar bedrijven die maatschappelijke – ecologische en sociale – impact creëren. De klant van vandaag hecht grote waarde aan wederzijdse betrokkenheid. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Ni...

77,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 73,63
+
Bestel

Financieel management voor het MKB / Druk 4

2022 || Paperback || André Heezen || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Gedetailleerde beschrijving van de financiële besturing van het mkb;

- behandelt een groot aantal bedrijfseconomische, juridische en fiscale onderwerpen;

- zeer praktijkgericht en sluit aan bij nieuwe ontwikkelingen in het mkb.

In Financieel management voor het MKB staat de financieel-economische besturing van micro- en kleine ondernemingen centraal: eenmanszaken, vennootschappen onder firma en besloten vennootschappen. Aan de hand van een fictieve onderneming behandelt het een groot aanta...

42,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...