Zoekfilters
Studieboeken (3)
maandag verzonden
Essentie van dienstenmarketingmanagement / Druk 3
2021 || Paperback || Ton Borchert || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Compact en toch zeer compleet;
- veel aandacht voor o.a. data analytics, customer touchpoints en de deeleconomie;
- handige ondersteunende website met extra les- en studiemateriaal.
Essentie van dienstenmarketingmanagement leert studenten hoe zij binnen dienstverlenende organisaties op een efficiënte manier invulling kunnen geven aan het marketingbeleid. Daarbij wordt zowel gekeken naar de offline als online marketingtools waarover organisaties beschikken. Het is daarmee een zeer praktisch...
maandag verzonden
Marketingcommunicatie in 14 stappen / Druk 2
2021 || Paperback || Guy van Liemt e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Heldere weergave van relatie tussen marketing- en marketingcommunicatiestrategie;
- behandelt nieuwste inzichten en modellen;
- geïntegreerde benadering van on- en offline.
Marketingcommunicatie in 14 stappen maakt glashelder welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse marketingcommunicatie. Daarbij komen alle essentiële onderwerpen binnen marketingcommunicatie aan bod, aan de hand van de structuur van een strategisch plan. Een uitstekende voorbereiding op de beroepspra...
maandag verzonden
Essentie van communicatie / Druk 4
2021 || Paperback || Wil Michels || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Zet glashelder het volledige communicatieproces uiteen;
- zeer praktijkgericht en activerend;
- met uniek Communicatie Canvas.
Essentie van communicatie is een beknopte en praktische inleiding in het vakgebied. Met dit boek ontwikkelen studenten alle benodigde vaardigheden en inzichten om de communicatie van en in een organisatie succesvol vorm te kunnen geven.
Essentie van communicatie doorloopt op toegankelijke wijze het volledige communicatieproces. Van het bepalen van de identiteit van...