Zoekfilters
Studieboeken (7)
maandag verzonden
De journalist als zzp'er / Druk 1
2015 || Paperback || Yolan Witterholt || Boom
Vaste banen met contracten voor onbepaalde tijd zijn een zeldzaamheid aan het worden, ook in de journalistiek. Maar dat is niet de enige reden waarom steeds meer (bedrijfs)journalisten een eigen onderneming beginnen; de vrijheid van het freelance bestaan trekt ze aan. Voor jezelf beginnen is lang niet eenvoudig, want de concurrentie is moordend. Je moet de zaken dus praktisch aanpakken wil je bedrijf van de grond komen en overeind blijven.
Wil jij ook een journalistieke onderneming beginnen e...
maandag verzonden
Werkboek Online Marketing voor het MBO
2015 || Hardcover || René ter Beke e.a. || Edufocus
Dit werkboek bij 'Online Marketing voor het MBO' bevat alle opdrachten voor de student. Er is ook een docentenversie beschikbaar.
Inhoud
Inleiding
Introductieles - Inleiding tot Online Marketing
De missie van Google en de kern van SEO
Hoe optimaliseer je je website?
De resultatenpagina
De webpagina
Zoekwoorden (keywords)
Metatags
Linkbuilding
Content
Black hat - Grey hat - White hat
Local search
Domeinnaam en Url
Internationale sites: Geo targetting
...
maandag verzonden
Online Marketing voor het MBO
2015 || Hardcover || René ter Beke e.a. || MK Publishing
De lesmethode 'Online Marketing voor het MBO' is een praktisch toepasbare lesmethode voor de middelbare beroepsopleidingen, waaronder de niveau 4 studierichtingen Marketing en Communicatie (onderdeel van het herziene kwalificatiedossier crebo 79090). Bij dit theorieboek hoort het 'Werkboek Online Marketing voor het MBO'. Voor de docent is een docentenversie van het werkboek beschikbaar.Specifieke kenmerken:- Compleet met docentenboek, werkboek, presentaties, toetsen en kwalificatieopdrachten....
maandag verzonden
Inleiding marketing - een introductie in een dynamisch vakgebied
een introductie in een dynamisch vakgebied
2015 || Paperback || Stefan Renkema || Boom || met inkijkexemplaar
De wereld van de marketing is continu in beweging.Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing.Consumenten vergelijken producten online en sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn waar je klant zich bevindt, is meer dan ooit cruciaal voor de marketeer. Want bij marketing draait het om luisteren naar je klant.
In Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingv...
maandag verzonden
Business Bloopers
meer dan 175 pijnlijke bedrijfsuitglijders & miljoenenverslindende marketingmissers
2015 || Paperback || Frans Reichardt e.a. || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar
De meeste organisaties vertellen ons het liefst hun succesverhalen. Terwijl hun fouten en mislukkingen het leerzaamst zijn.
Business Bloopers bevat een vermakelijke bloemlezing van fouten die bedrijven en overheden in binnen- en buitenland maken.
Van beroemde en beruchte mislukkingen tot en met onhandige reclameslogans en vertaalblunders.
"Een heerlijk overzicht van de grootste blunders van anderen."
Jurgen Appelo, auteur van #Workout | Management 3.0
"Business Bloopers is een lekker leesba...
maandag verzonden
Strategic Marketing
a handbook for innovative thinking!
2015 || Paperback || Gerbrand Rustenburg || Acco
The new ‘sense of urgency’ in the business world of the 21st century demands an operational approach to strategic problems. This handbook deals systematically and in a practical way with key strategic marketing themes, which will allow the reader to contribute to an efficient strategic marketing policy. Knowledge and competencies are no longer enough to make the difference in today’s markets. Incisive and innovative thinking is the only way to secure sustainable advantage in the face of...
maandag verzonden
Omnichannel in retail
het antwoord op e-commerce
2015 || Paperback || Gino Van Ossel || Lannoo || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant
Winnaar managementboek van het jaar
Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel voorspellen nodig. Toch rijzen er al snel verschillende vragen: Welke richting moet je concreet uit? Waarom volstaat het niet om een webshop te lanceren en de consument toe te laten zijn bestelling op het winkelpunt af te halen? En wat betekent dit voor de merkartikelfabr...