Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
De Imagineer / druk 1
Ontwerp beleving met betekenis
2011 || Paperback || Gabrielle Kuiper e.a. || Coutinho || ook als eBook
In de huidige economie is het voor bedrijven essentieel om beleving en betekenis te koppelen aan hun producten en diensten. Een product of merk staat in de 21e eeuw niet alleen garant voor een bepaalde kwaliteit met functionele en emotionele waarden; het vertelt een verhaal, waardoor de gebruiker zich ermee verbonden voelt. De imagineer is de persoon die deze beleving en betekenisgeving ontwerpt en regisseert.
Dit boek gaat over de imagineer en zijn werkmethode. In drie delen wordt de manier ...
Strategie voor dienstverleners / Druk 3
30 managementvragen en -antwoorden
2011 || Paperback || Wouter de Vries e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Strategie voor Dienstverleners leert de concepten en processen van dienstverlenende organisaties te doorgronden aan de hand van een centraal schema. Dit proces wordt ondersteund door een uitgekiende selectie van modellen. Door managementvraagstukken als vertrekpunt te nemen en te werken met aansprekende voorbeelden, cases en 'what to do'-overzichten per hoofdstuk heeft deze uitgave een heel praktijkgerichte karakter, dat door deze opzet ook zeer geschikt is voor projectonderwijs.