Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (2)
Uitgever
Noordhoff (2)

Studieboeken (3)

46,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 44,60
+
Bestel

Inleiding sales / Druk 3

Een introductie in een veelzijdig vakgebied

2023 || Hardcover || Stefan Renkema || Boom || met inkijkexemplaar

Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.

Om succesvol te zijn in sales is er meer nodig dan een hoge gunfactor. Het leggen van relaties met nieuwe klanten én het onderhouden van bestaande klantrelaties is van wezenlijk belang voor elke organisatie. En dat is precies waar het vakgebied sales over gaat. In ‘Inleiding sales’ leer je alles over dit boeiende salesvak.

In het boek komen onder andere de volgende onderwerpen ui...

52,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 50,30
+
Bestel

Salesvaardigheden / Druk 2

2016 || Paperback || René Susan || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktijkvoorbeelden, concrete tips en de aansprekende quotes helpen je de stof snel eigen te maken.

Waarom kiezen voor Salesvaardigheden?

* brengt je de basis van verkooptechnieken en -modellen bij;

* ruime aandacht voor de verschillende fases van het verkoopgesprek;

* handige voorbeeldvideo's van verkoopg...

42,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...