Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
maandag verzonden
Kloteklanten 3.0 - Hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland
hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland (...voor mijn klanten)
2018 || Paperback || Egbert Jan Van Bel || Boom
Leer van de winnaars!
Dit boek stelt u en uw medewerkers in staat om winst te behalen met klantvriendelijkheid.
Resultaten en trends uit 10 jaar onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland bijeengebracht in een praktisch boek.
Hoe kijken Nederlandse klanten naar klantvriendelijkheid. Wat werkt wel in Nederland, en vooral, wat werkt niet!
Met praktische tips en ervaringen waarmee u direct aan de slag kunt.
Tot slot met wetenschappelijk bewijs dat er een harde relatie bestaat tussen klan...
maandag verzonden
Succesvol coachen (5de herziene editie)
Coachend leiden voor betere prestaties van individu en team
2022 || Paperback || John Whitmore || Boom || met inkijkexemplaar
Van dit standaardwerk werden wereldwijd al ruim één miljoen exemplaren verkocht. Deze vijfde, herziene editie toont de volwassenwording van het coachvak. Verplichte kost voor organisaties die goed willen presteren.
Coachen is een vaardigheid die een grote mate van begrip en praktijkervaring vereist. Succesvol coachenbeschrijft wat coaching echt is, waar en wanneer het kan worden ingezet en door wie. Het volgt het bekende GROW-model, dat het proces en de praktijk van coaching verduidelijkt. ...