Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
Management voor de culturele sector
2011 || Paperback || Marc Altink e.a. || Coutinho || ook als eBook
Passie voor kunst is mooi, maar met passie alleen verdien je geen geld. Voor culturele organisaties is ondernemerschap en zakelijk management net zo belangrijk als het artistieke product.
Management voor de culturele sector gaat in op de zakelijke kant van het werken in de kunst- en cultuursector. Het boek biedt een overzicht van belangrijke themas waar de (toekomstige) manager in deze sector mee te maken krijgt, zoals cultureel ondernemerschap, projectmanagement, strategisch management, hrm...
Entrepreneurship for the Creative and Cultural Industries / 2nd edition
2020 || Paperback || Bonita M. Kolb || Taylor & Francis
Artists, musicians, actors, singers, designers and other creative individuals need to understand basic business concepts if they are to successfully pursue their chosen artistic profession. These skills have historically not been taught to creative students, which leaves them unprepared to make a living from their artistic efforts. Entrepreneurship for the Creative and Cultural Industries will teach the basics of business in a way that is relevant to the challenges of running a small business...