Zoekfilters
Studieboeken (7)
Recht voor de Horeca / Druk 5
2018 || Paperback || Frank H.J.M. ten Berge || Noordhoff
Recht voor de Horeca is hét juridische standaardwerk voor de horecaopleidingen in het beroepsonderwijs.
Deze vijfde druk is geheel herzien en aangepast aan actuele ontwikkelingen. Zo zijn de meeste foto’s door nieuwe vervangen en zijn onderwerpen als crowdfunding, blurring, franchiseovereenkomsten en flexibele arbeidscontracten toegevoegd.
Alle opdrachten en cases zijn vernieuwd en in dit boek opgenomen. Verder is deze druk opnieuw ingedeeld, waardoor het nog gemakkelijker is geworden voor...
Scoren.info Sales in de praktijk
2018 || Paperback || Edu'Actief
Marketing & Sales voor de horeca - deel 1 / Druk 3
2018 || Paperback || Ellen van Kooten || SVH
Het theorieboek Marketing & Sales voor de horeca deel 1 behoort tot de PlanBoek methode. Het is een naslagwerk en doe-boek voor managers/ondernemers horeca (niveau 4) en biedt een brede theoretische basis over het onderwerp marketing & sales in de horeca.
In dit boek maak je kennis met het marketingconcept, de bedrijfstak horeca en verschillende bedrijfstypen. Daarbij hoort natuurlijk ook het bestuderen van consumentengedrag en het maken van omzetprognoses. De theorie uit dit boek helpt je du...
Marketing en marktonderzoek / Druk 1
2018 || Paperback || Boom || met inkijkexemplaar
Met de methode Scoren.info wordt u opgeleid voor een breed en boeiend vakgebied. Van Commercieel medewerker tot Junior accountmanager, Vestigingsmanager groothandel, Assistent-manager internationale handel, Intercedent en Contactcenter medewerker. Allemaal functies die vallen onder commerciële werkzaamheden, maar hun eigen specialisatie kennen.
Iedere medewerker in de commerciële sector heeft de taak de markt te onderzoeken en voorstellen te doen voor commercieel beleid. Om dat te kunnen mo...
Marketing & Sales voor de horeca - deel 2 / Druk 3
2018 || Paperback || Ellen van Kooten || SVH
Het theorieboek Marketing & Sales voor de horeca deel 2 behoort tot de PlanBoek methode. Het is een naslagwerk en doe-boek voor managers/ondernemers horeca (niveau 4) en biedt een brede theoretische basis over het onderwerp marketing & sales in de horeca.
In dit boek maak je kennis met de marketingstrategie en marktgericht ondernemen. Je leert hoe je de mogelijkheden van de 6 P’s kunt inzetten als basis voor een bedrijfsplan. De theorie uit dit boek is een goede basis voor het uitvoeren van...
Pitch Evenementen organiseren / Druk 2 (02.01)
Practicx + extra training met feedback
2021 || Paperback || Kees Benschop || Boom
Bij het organiseren van een evenement komt veel kijken. Om een evenement te laten slagen moet je o.a. projectmatig kunnen werken, goed communiceren en de logistiek en veiligheid in acht nemen. In deze uitgave komt alles aan bod wat nodig is voor deze organisatie.
Evenementen organiseren sluit aan op het kwalificatiedossier Marketing, communicatie en evenementen. Ook bereidt dit boek voor op de examenstof SPL/ECABO toetsmatrijs M5 Evenementeninstrumentarium en veiligheidsvoorschriften. Het bo...
Ik word EigenBaas
2018 || Paperback || Boom Beroepsonderwijs
In samenwerking met Qredits is een lespakket samengesteld. Het bestaat uit een bronnenboek voor het keuzevak Ondernemen van Edu4all en een online e-learning van Qredits. Qredtis helpt ondernemers hun dromen waar te laten maken door krediet te verstrekken. Met dit lespakket maakt de leerling kennis met het ondernemerschap. De leerling maakt een eigen ondernemingsplan en gaat op bezoek bij een locale ondernemer. Misschien is uw leerling over een aantal jaar wel EigenBaas!
E-learning Qredits
Dit...