Studieboeken (3)
maandag verzonden
Data-bedreven marketing / Druk 1
2020 || Paperback || Danny Oosterveer || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Bij alles wat we online doen, laten we digitale voetsporen na. Sterker nog, ook wat we offline doen, wordt vaak digitaal vastgelegd. Dit zorgt voor een explosieve groei van de hoeveelheid data waarover organisaties kunnen beschikken. Toch doen organisaties er nog nauwelijks iets mee. Terwijl je al met een klein beetje verstand van data veel betere beslissingen kunt nemen voor je marketing en communicatie. Dit boek reikt professionals de kennis en vaardigheden aan om deze waardevolle data naar...
maandag verzonden
Organisational behaviour / Druk 2
2019 || Hardcover || Gert Alblas e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
-Inspiring introduction to organisational psychology;
-covers all new developments in digitization;
-contains a lot of instructional exercises.
Organisational behaviour is an inspiring introduction to organisational psychology. Renowned authors Gert Alblas and Ella Wijsman describe the behaviour of people in organisations and provide possible explanations. Students learn how to skilfully apply this knowledge in many different situations. Organisational behaviour is the English edition of Ged...
maandag verzonden
Werken in organisaties
hoe werken werkt
2017 || Hardcover || Heike Aiello || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Organisaties worden steeds 'platter'. Dat vraagt van de individuele medewerker een hogere mate van zelfredzaamheid en een groter zelf oplossend vermogen van teams. Hiervoor zijn andere communicatietechnieken en inzicht in de dynamiek tussen mensen nodig. Werken in organisaties is een onmisbare gids voor iedereen die voor het eerst in een organisatie aan de slag gaat. Het biedt een overzicht van de krachten die in organisaties spelen en helpt studenten zich in een organisatie effectief te han...