Studieboeken (3)
maandag verzonden
Principes van marketing met MyLab / Druk 8
2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.
Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...
maandag verzonden
Management en Organisatie (met MyLab) / Druk 3
2023 || Paperback || Fred Rorink e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Management en Organisatie is het meest praktische handboek over het vakgebied organisatiekunde. De auteurs presenteren de theorie op een aantrekkelijke, actuele en begrijpelijke wijze. Elk hoofdstuk bevat talrijke praktijkcases ter illustratie van de theorie en die worden gecombineerd met vele oefen - vragen. De indeling van dit boek volgt een model met de onderling samenhangende deelgebieden van het organiseren: strategie, management, structuur, cultuur, processen en medewerkers. Er is ook a...
maandag verzonden
Export planning met MyLab / Druk 2
A 10-step approach
2021 || Paperback || Joris Leeman || Pearson || met inkijkexemplaar || ook als eBook
When a company initiates export development and internationalisation, it is essential to follow a systematic strategy formulation and decisionmaking process. Export Planning provides a methodology to plan and achieve globalisation. This process of export planning consists of four phases: export policy, export audit, export plan, and export roll-out. Export Planning describes these 4 phases and provides a 10-step guide for the construction of an international marketing plan.
Export Planning w...