Studieboeken (3)
morgen verzonden
Inleiding tot de marketing / Druk 5
2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook
- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;
- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;
- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...
Inleiding tot de marketing / Druk 6
2024 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
• Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;
• leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;
• nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het k...
morgen verzonden
Grondslagen van de marketing werkboek / Druk 9
2018 || Paperback || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website;
- met actuele bedrijfscasussen;
- aandacht voor zowel online als offline marketing.
Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode vo...