Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (3)
morgen verzonden
Basiskennis marketing / Druk 6
2021 || Paperback || Co Bliekendaal e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
• Zeer compacte en toegankelijke kennismaking met het vakgebied;
• focust op de herkenbaarheid van de marketingtheorie in het werkveld;
• sluit aan bij de eisen van het NIMA-examen Basiskennis marketing.
Basiskennis marketing is een uitstekende kennismaking met het vakgebied marketing. Het boek is volledig toegespitst op het NIMA-examen Basiskennis marketing en uitermate geschikt voor eerstejaarsstudenten van opleidingen waar marketing geen kernvak is en voor de opleiding NIMA Basiskenn...
morgen verzonden
Professioneel inkopen / Druk 6
2021 || Paperback || Kees Gelderman e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Compleet overzicht van alle relevante aspecten van inkopen;
- aandacht voor duurzaamheid, digitalisering en alternatieve vormen van aanbesteding;
- veel praktijkvoorbeelden die de theorie illustreren.
Professioneel inkopen biedt een complete en toegankelijke beschrijving van de belangrijkste aspecten van inkopen. Het boek geeft een overzicht van de inkoopproblematiek en laat zien welke modellen en factoren daarop van invloed zijn.
Het boek is opgebouwd uit drie delen. Het eerste deel beschr...
morgen verzonden
Toegepaste Organisatiekunde / Druk 8
2021 || Paperback || Peter Thuis || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Hét standaardwerk op het gebied van organisatiekunde;
- zeer actueel en direct toepasbaar in de praktijk;
- multidisciplinaire benadering.
Toegepaste Organisatiekunde is een van de meeste gebruikte inleidingen op het gebied van organisatiekunde. Het boek put uit disciplines als economie, psychologie, bedrijfskunde, technologie en sociologie en verbindt de relevante aspecten aan organisatiekunde en management
Toegepaste Organisatiekunde is een compleet basisboek met aandacht voor actuele on...