Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Studieboeken (2)

49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Customer Delight Strategie

enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid

2012 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen || Vakmedianet

Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en promoters fungeren. Te mooi om waar te zijn? Jean-Pierre Thomassen wijst u de weg met De Customer Delight Strategie.

Het boek beschrijft twee basisstrategieën om Customer Delight te realiseren:

*het overtreffen of zelfs overstijgen van de verwachtingen van klanten

*warmte en egostreling

Aan de hand van pr...

34,50
Levertijd: 22 werkdagen
+
Bestel

Outside In

2012 || Paperback || Kerry Bodine Harley Manning || New Harvest

What simple innovation brought billions in new investments to Fidelity? What basic misunderstanding was preventing Office Depot from achieving its growth potential? What surprising insights helped the Mayo Clinic better serve both doctors and patients?