Studieboeken (3)
maandag verzonden
Media / Druk 2
2020 || Paperback || Rob Leurs e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
De verhalen die films ons vertellen, de hoge omloopsnelheid van content in nieuwe media en de commerciële aard van televisieprogramma’s zijn een intrinsiek onderdeel van onze samenleving. Hoe gaan we hiermee om?
Media sluit aan bij de vraag om toekomstbestendige beroepsvaardigheden en leert studenten de vaardigheden bij die in een dynamische mediawereld relevant zijn.
Ieder hoofdstuk besteedt aandacht aan het effectief inzetten van media in verschillende beroepspraktijken en voor versc...
maandag verzonden
Corporate communication worldwide / Druk 2
an introduction
2012 || Paperback || Mariet Herle e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Corporate Communication Worldwide covers a wide range of corporate communication aspects and prepares those who aim to be active in the communication field in an international context. In today’s world, the meaning of worldwide is truly dynamic and this book reflects such new reality.
maandag verzonden
Merkpositionering
brug tussen marketing en communicatie
2016 || Paperback || Karel Jan Alsem e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Merkpositionering is een duidelijke en praktische handleiding over het positioneren van merken. Toegankelijk geschreven en onmisbaar als je wilt werken in marketing- of communicatie.
Waarom kiezen voor Merkpositionering?
* veel aansprekende en actuele voorbeelden;
* aandacht voor theorie én praktijk;
* handige ondersteunende website met extra studiemateriaal.
Een onderscheidende merkpositie is cruciaal voor ieder bedrijf en iedere organisatie. Die merkpositie vormt namelijk de basis voor all...