Zoekfilters

Uitgever
Noordhoff (2)

Studieboeken (3)

79,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Principes van marketing met MyLab / Druk 8

2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.

Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...

79,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Salesmanagement / Druk 6

2020 || Paperback || Gerbrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de moderne verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar;

- leert studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven;

- met uitgebreide online ondersteuning.

Met Salesmanagement leren studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. Het boek bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de hedendaagse verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar. Verder gaat het boek in op welke invloed...

49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Kwalitatief marktonderzoek / Druk 3

Marktonderzoek voor het Hoger Onderwijs

2012 || Paperback || Uta Meier || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Kwalitatief marktonderzoek biedt een praktische handleiding voor mensen die zelf kwalitatief marktonderzoek willen gaan doen. Het biedt actuele informatie over de mogelijkheden van het vak. De gestructureerde opzet biedt ook een leidraad voor de opdrachtgever.