Zoekfilters

Auteur
Marijn Mulders (2)
Verschijningsvorm
Paperback (4)
Voorgeschreven bij
Hogeschool Rotterdam (2)

Studieboeken (5)

61,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 58,85
+
Bestel

Basisboek Events

2014 || Paperback || Harry Heithuis || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Basisboek Events belicht alle aspecten van het organiseren van een goed (bedrijfs)evenement. Een waardevol handboek compleet met theoretische achtergronden, praktische richtlijnen, direct toepasbare ideeën en praktijkvoorbeelden. Een solide houvast voor studenten en (aankomende) professionals die zich voorbereiden op het organiseren van professionele events.

- Compleet handboek over alle aspecten: theorie en praktijk gecombineerd!

- aantrekkelijke full colour uitgave met actuele foto's en vo...

70,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 67,40
+
Bestel

Dienstenmarketingmanagement / Druk 7

2018 || Hardcover || Wouter de Vries Jr. e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Compleet standaardwerk voor on- en offline dienstenmarketing;

- toegespitst op het schrijven van een marketingplan en/of scriptie;

- uitgebreide toelichting van begrippen binnen online dienstenmarketing.

Dienstenmarketingmanagement is al meer dan twintig jaar een standaardwerk voor marketingmanagement in de dienstensector. Het uitgangspunt is het schrijven van een marketingplan en/of scriptie aan de hand van modellen en theorieën . Daarnaast geeft het inzicht in de ontwikkeling en uitvo...

66,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 63,60
+
Bestel

Klantgericht organiseren

2011 || Paperback || Els Meertens e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Wanneer je aan een organisatie vraagt: ‘wil je klantgericht zijn?’ dan is het antwoord steevast “JA”. Het antwoord op de vraag hoe de organisatie dat bereiken kan, is blijkt een stuk moeilijker te zijn. Veel bedrijven willen klantgericht zijn. Echter circa 40% van de organisaties doet geen onderzoek naar wat hun klant eigenlijk wil. Blijkbaar is er nog veel ruimte tot verbetering. Denken in termen van klanten is eigenlijk in het geheel niet nieuw. Waarom lijkt klantgerichtheid dan nu ...

79,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Salesmanagement / Druk 6

2020 || Paperback || Gerbrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de moderne verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar;

- leert studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven;

- met uitgebreide online ondersteuning.

Met Salesmanagement leren studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. Het boek bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de hedendaagse verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar. Verder gaat het boek in op welke invloed...

62,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 59,80
+
Bestel

101 Managementkengetallen / Druk 2

2013 || Paperback || Peter Thuis e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

101 Managementkengetallen biedt een uitwerking van de meest gebruikte prestatie-indicatoren, waarmee inzicht wordt verkregen in de prestaties van de belangrijkste bedrijfsprocessen in de organisatie. Het biedt een beknopt en toegankelijk hulpmiddel bij het eigen maken van leerstof over prestatie-indicatoren en bij het maken van analyses voor praktijkopdrachten en scripties.

De kengetallen worden vanuit herkenbare praktijksituaties beschreven en toegelicht. Vervolgens wordt de berekening uitge...