Zoekfilters

Taal
Nederlands (2)
Voorgeschreven bij
Hogeschool Rotterdam (2)

Studieboeken (3)

34,83
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Foundations van ITIL® V3

|| Paperback || Jan van Bon || Van Haren Publishing || met inkijkexemplaar

Note: This book is available in several languages: Dutch, English, French, Spanish.

Het best verkochte handboek over ITIL

Dit boek is, met zijn voorgaande edities, al jaren het toonaangevende boek over ITIL. Het boek heeft zijn plaats verdiend bij de vele experts die zich bezighouden met de implementatie van best practices op het gebied van IT-servicemanagement, bij ITIL-trainingen, in het MBO en HBO, enz.

Deze versie van sluit aan op ITIL V3. Het boek is net als de vorige edities bondig geschre...

21,26
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

ITIL®4 - A Pocket Guide

2019 || Paperback || Jan van Bon || Van Haren Publishing || met inkijkexemplaar

The ITIL pocket guides of Van Haren Publishing are since long

recognized as the industry classic guide on the topic of ITIL, in many

languages. Over the years this authoritative guide has earned its place

on the bookshelves and in the briefcases of industry experts as they

implement best practices within their organizations.

This pocket guide will provide readers with an understanding of the

ITIL 4 service management framework, by:

• understanding the key concepts of service management

• ...

21,26
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 20,20
+
Bestel

ITIL® 4 – Pocketguide 2de druk

2020 || Paperback || Jan van Bon || Van Haren Publishing || met inkijkexemplaar

De ITIL pocketguides van Van Haren Publishing worden al lange tijd beschouwd als een betrouwbare gids op het gebied van ITIL, in vele taalversies. Deze publicaties hebben een vaste plaats verworven als naslagwerk voor professionals en als hulpmiddel bij het toepassen van best practices in een organisatie.Deze pocketguide maakt lezers bekend met het ITIL 4 framework door: inzicht te verkrijgen in de belangrijkste concepten van servicemanagement te begrijpen hoe de zeven ITIL-basisprincipes een...