Zoekfilters

Auteur
Herbert Wittel (2)
Verschijningsvorm
Paperback (2)
Taal
Nederlands (2)
Uitgever
Boom (2)

Studieboeken (3)

89,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 85,45
+
Bestel

Roloff Matek Machineonderdelen (Theorieboek) / Druk 6

2021 || Hardcover || Herbert Wittel || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Roloff/Matek geldt al 50 jaar als een standaardwerk voor de werktuigbouw en is marktleider op het gebied van machineonderdelen. De uitgaven staan bekend om de alomvattende informatie, actuele normen en heldere uitleg die hun functionaliteit voor interpretatie en berekening keer op keer bewijzen. Gebruikers, zowel in het onderwijs als het werkveld, noemen Roloff/Matek onmisbaar voor het berekenen van constructies. De uitvoerige en up-to-date behandeling van machineonderdelen maakt het een comp...

39,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Roloff Matek Machineonderdelen (Tabellenboek) / Druk 6

2021 || Paperback || Herbert Wittel || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Roloff/Matek geldt al 50 jaar als een standaardwerk voor de werktuigbouw en is marktleider op het gebied van machineonderdelen. De uitgaven staan bekend om de alomvattende informatie, actuele normen en heldere uitleg die hun functionaliteit voor interpretatie en berekening keer op keer bewijzen. Gebruikers, zowel in het onderwijs als het werkveld, noemen Roloff/Matek onmisbaar voor het berekenen van constructies. De uitvoerige en up-to-date behandeling van machineonderdelen maakt het een comp...

54,99
Levertijd: 9 werkdagen
+
Bestel

Engineering Circuit Analysis / 12th edition

International Adaptation

2021 || Paperback || J. David Irwin e.a. || John Wiley and Sons Ltd

Circuit analysis is the fundamental gateway course for computer and electrical engineering majors. Irwin and Nelms' Engineering Circuit Analysis has long been regarded as the most dependable textbook on the subject. Focusing on the most complete set of pedagogical tools available and student-centered learning design, this book helps students complete the connection between theory and practice and build their problem-solving skills.

Key concepts are explained multiple times in varying formats ...