Studieboeken (4)
morgen verzonden
DaF im Unternehmen B1/B2 Kursbuch mit Audios und Filmen online
2018 || Paperback || Ilse Sander || Intertaal
Eentalige methode zakelijk Duits om te leren communiceren in het bedrijfsleven. Praktijkgericht en dynamisch, met transparante leerdoelen.
Het Kursbuch bestaat uit twintig lessen. In de inhoudsopgave staan de onderdelen vermeld waaruit elke les is samengesteld: opbouw, thema, taalhandelingen, woordenschat en grammatica en uitspraak. De lessen zijn helder gestructureerd met een ruim aanbod aan oefeningen en culturele informatie. Verder zijn er opdrachten ter voorbereiding op o.a. de BULATS-exa...
morgen verzonden
Doughnut Economics
Seven Ways to Think Like a 21st Century Economist
2023 || Paperback || Kate Raworth || Random House
Remorseless financial crises. Extreme inequalities in wealth. Relentless pressure on the environment. Anyone can see that our economic system is broken. But can it be fixed?In Doughnut Economics, Oxford academic Kate Raworth identifies the seven critical ways in which mainstream economics has led us astray - from selling us the myth of 'rational economic man' to obsessing over growth at all costs - and offers instead an alternative roadmap for bringing humanity into a sweet spot that meets th...
morgen verzonden
Diversity competence / Druk 1
Cultures don't meet, people do
2018 || Paperback || Edwin Hoffman e.a. || Coutinho || ook als eBook
In de wereld van vandaag werken, studeren en leven veel mensen in internationale en multiculturele omgevingen. Om die reden is interculturele communicatie in veel studiegebieden en beroepsvelden een belangrijk thema geworden. Kennis over cultuur en cultuurverschillen is in de complexe, globaliserende wereld van vandaag echter lang niet altijd genoeg.
In dit volledig Engelstalige boek is het uitgangspunt dan ook interpersoonlijke communicatie in plaats van interculturele communicatie: de ont...
dinsdag verzonden
Superconnector
Stop Networking and Start Building Business Relationships that Matter
2019 || Hardcover || Scott Gerber e.a. || Hachette
Superconnectors are a new category of tradespeople born out of the social media era. They are highly valuable community-builders who make things happen through their keen understanding and utilization of social capital. They don't just meet people for business-card collection's sake; they understand the power of relationship-building, problem-solve by connecting the dots at high levels, and purposefully cause different worlds and communities to interact with the intention of creating mutual v...