Zoekfilters

Studieboeken (4)

41,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 39,43
+
Bestel

Inleiding organisatiekunde / Druk 7

2021 || Paperback || Loek ten Berge e.a. || Coutinho || ook als eBook

Inleiding organisatiekunde geeft een kernachtig overzicht van het vakgebied organisatiekunde. In het boek staat het 7S-model van McKinsey centraal: strategy, structure, systems, staff, skills, style en shared values. In elk hoofdstuk wordt een S-begrip uitgelegd aan de hand van actuele praktijkvoorbeelden en uitgebreid casusmateriaal. De verbanden tussen de begrippen worden in de slotparagraaf van elk hoofdstuk expliciet gemaakt. Daarnaast komen organisatiekunde in historisch perspectief en ...

30,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,98
+
Bestel

Schrijven met effect / Druk 5

Stijlcursus doeltreffend formuleren

2014 || Paperback || Mariët Hermans || Coutinho || ook als eBook

Hoe schrijf je een tekst die het gewenste effect heeft op de lezer? Hoe pak je schrijfwerk efficiënt aan? Hoe maak je van schrijven een leuke klus?

Met Schrijven met effect ontwikkel je stapsgewijs de vaardigheid om op een heldere, kernachtige en levendige manier zakelijke teksten te schrijven. Dankzij de praktische adviezen in het boek doe je dat met meer plezier en gemak. Door het uitgebreide oefenmateriaal kun je je de stof snel eigen maken.

In de vijfde druk van chrijven met effect zij...

31,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 29,93
+
Bestel

Overheidscommunicatie / Druk 3

Een gedragswetenschappelijke aanpak

2020 || Paperback || Bert Pol e.a. || Coutinho || ook als eBook

Overheden communiceren met burgers. En dat doen zij met een reden. Bijvoorbeeld om mensen aan te moedigen meer te bewegen en zo overgewicht tegen te gaan. Of om rommel direct in de vuilnisbak te gooien om zo milieuvervuiling te helpen verminderen. De overheid zet communicatie grootschalig in voor het veranderen, versterken of afzwakken van gedrag, attitudes en kennis onder burgers.

Overheidscommunicatie legt de focus op de beïnvloedende rol van overheidscommunicatie. Het boek geeft een overzi...

40,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 38,48
+
Bestel

Basisboek Neuromarketing / Druk 1

Neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals

2016 || Paperback || Eveline van Zeeland || Coutinho || ook als eBook

Veel mensen denken bij neuromarketing aan het ongemerkt beïnvloeden van de consument door het brein de boodschap als het ware 'in te fluisteren'. Maar neuromarketing is meer dan dat. Neuromarketing biedt inzicht in zowel het bewuste als onbewuste proces in de mens. Door neuro- onderzoek in te zetten kunnen marketing- en communicatieprofessionals consumentengedrag beter begrijpen, effectiever communiceren en succesvoller innovaties vermarkten.

Basisboek neuromarketing geeft een kritische en...