Zoekfilters

Studieboeken (3)

33,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 31,83
+
Bestel

Ethiek in ICT en techniek met MyLab / Druk 1

technologie en organisatie

2020 || Paperback || Jessica Rijnboutt e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Technologie verandert de manier waarop we werken, ons sociale leven, onze vrijetijdsbesteding en de hoeveelheid informatie die overheden en bedrijven over ons hebben. Sommige gevolgen hiervan kun je onmiddellijk ervaren, andere gevolgen worden pas na langere tijd zichtbaar. Door opkomende technologieën en de enorme impact hiervan op organisaties en het gewone leven, wordt ethiek steeds belangrijker in de techniek. Ethiek in ICT en techniek is een boek dat inzichten en handvatten biedt om hie...

68,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 65,08
+
Bestel

Bedrijfsinformatiesystemen met MyLab / Druk 17

2023 || Paperback || Kenneth C. Laudon e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Informatiesystemen behoren tot de belangrijkste middelen die bedrijfsmanagers tot hun beschikking hebben voor het bereiken van operationele excellentie, het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten, het verbeteren van de besluitvorming en het behalen van concurrentievoordeel.

Bedrijfsinformatiesystemen legt een uitgebreide theoretische basis voor het vakgebied en splitst de kennis op in vier delen: (1) organisaties, management en de netwerkonderneming; (2) IT-infrastructuur; (3) kerntoepa...

79,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Principes van marketing met MyLab / Druk 8

2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.

Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...