Zoekfilters

Uitgever
Coutinho (2)
Voorgeschreven bij
Hogeschool Utrecht (3)

Studieboeken (3)

34,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Onderzoekend vermogen ontwikkelen tijdens je lerarenopleiding / Druk 1

2023 || Paperback || Lisette Munneke e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.

Leraren krijgen in hun dagelijkse onderwijspraktijk regelmatig te maken met vragen waar geen pasklare antwoorden op zijn. Voor leraren met een stevig onderzoekend vermogen is het makkelijker om te gaan met de uiteenlopende kennisvragen die zich tijdens hun werk voordoen.

Dit boek biedt studenten op de lerarenopleiding het gereedschap om onderzoekend vermogen te ontwikkelen. In drie d...

23,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 21,85
+
Bestel

Culturele diversiteit in de klas / Druk 7

2022 || Paperback || Hans van der Heijde e.a. || Coutinho || ook als eBook

Nederland kent een grote culturele diversiteit. Wat betekent deze diversiteit en de permanente beweging van de samenleving voor het Nederlandse onderwijs, de scholen en de leraren? Culturele diversiteit in de klas geeft antwoord op de vraag hoe leraren recht kunnen doen aan de culturele verschillen in hun klas.

Deze zevende, herziene uitgave bestaat uit drie delen. Het eerste deel biedt inzicht in de recente migratiegeschiedenis van Nederland en beschrijft demografische ontwikkelingen. Daarna...

39,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,53
+
Bestel

Praktijkonderzoek in de school / Druk 4

2020 || Paperback || Cyrilla van der Donk e.a. || Coutinho

Veel leraren en leraren-in-opleiding voeren praktijkonderzoek uit in hun eigen school en zoeken op systematische wijze naar antwoorden op vragen die hun onderwijspraktijk oproept. Dit leidt tot kennis over en inzicht in de dagelijkse onderwijspraktijk en tot oplossingen voor praktijkproblemen die zij in hun werk signaleren. Praktijkonderzoek is een professionele leerstrategie die beschouwd kan worden als een vorm van kwaliteitszorg die in de praktijk verankerd is. De methodiek kenmerkt zich d...