Zoekfilters

Taal
Engels (2)
Nederlands (2)
Uitgever
Noordhoff (2)

Studieboeken (4)

91,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Organisation & Management, An International Approach / Druk 4

A practical Approach

2019 || Paperback || Jos Marcus e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Organisation and Management – An International Approach is an interactive and hands-on introduction to the field. The theory behind management and organisation is accessibly explained by renowned authors Jos Marcus and Nick van Dam using many practical examples.

This fully renewed edition has been expanded with six new chapters on digital business transformation, internationalisation, corporate social responsibility, the future of work, human resource management, and culture. In addition, t...

37,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 35,63
+
Bestel

Mijn Binnenste Buiten / Druk 1

werken aan je professionele identiteit

2019 || Paperback || Manon Ruijters e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Het wordt steeds belangrijker om te weten waar je als professional voor staat, wat je basis is, waar je van bent, wat onvervreemdbaar van jou is en je kleur geeft. Dat helpt je in sturing geven aan je eigen ontwikkeling, in het vergroten van veerkracht en wijsheid, en het verstevigen van je eigen expertise.

Waar de auteurs in het boek 'Je Binnenste Buiten' een model hebben ontwikkeld rondom professionele identiteit en de theorie uiteenzetten, is dit een praktijkboek. In dit boek wisselen pra...

87,95
Levertijd: 5 werkdagen
met 5% korting 83,55
+
Bestel

Organisatieontwikkeling een inleiding in de organisatiekunde (maatwerk)

Een inleiding in de Organisatiekunde

2019 || Paperback || Noordhoff

Dit is een boek op maat titel. Samengesteld in overleg met jouw docent van de Haagse Hogeschool.

74,75
Levertijd: 5 werkdagen
+
Bestel

Fundamentals of Management / 11th Global Edition

2019 || Paperback || Stephen Robbins e.a. || Pearson || ook als eBook

This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content which is especially relevant to students outside the United States. For undergraduate principles of marketing courses.

Everything students need to know to develop their 'management sense' and be successfulFundamentals of Management covers the essential concepts of management by providing a solid foundation for understanding the key issues facing managers ...