Zoekfilters
Studieboeken (4)
maandag verzonden
Six Sigma + Lean Toolset / 2nd Edition
Mindset for Successful Implementation of Improvement Projects
2019 || Hardcover || Renata Meran e.a. || Springer
The current, second edition of this book reflects the 15 years of practical experience with the Six Sigma+Lean toolbox. It is a comprehensive collection of all the tools necessary for project work and running workshops when improving processes. All tools have been illustrated in a clear and comprehensible structure with examples and tips for applying the tools included.
The chronology corresponds to the procedure of an improvement project comprising the steps D(efine), M(easure), A(nalyze), I...
maandag verzonden
Sales management - English edition
2013 || Hardcover || Gerbrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
The first four editions of the Dutch edition of Sales Management have been received with great enthusiasm both in higher education and in industry. There seems to be a great need for a complete and practical textbook, tailored to the sales practice. The international edition of this popular book is now available, edited with a European perspective.
maandag verzonden
Veranderdiagnose, De onderstroom van organiseren / Druk 2
2013 || Hardcover || Rob van Es || Wolters Kluwer Nederland B.V. || met inkijkexemplaar
Dit boek is een inleiding tot de organisatiediagnostiek met de nadruk op de lastigste veranderingsprocessen: die van onderop. Op een visueel aantrekkelijke en ongebruikelijke manier wordt dit specialisme behandeld via kunstvormen. Aan de hand van achtentwintig schilderijen en litho's, twintig films en elf gedichten wordt de lezer wegwijs gemaakt in het stellen van veranderdiagnoses. Dit mondt uit in een overzichtelijk model dat gebaseerd is op het maken van films en dus termen gebruikt als: i...
maandag verzonden
Veranderkracht
succesvol doelen realiseren
2013 || Hardcover || Steven ten Have e.a. || Mediawerf
Managers worstelen dikwijls met het formuleren van een goede strategie voor de organisatie. Het is vaak moeilijk écht te kiezen en te prioriteren. Alles moet, alles lijkt belangrijk. Daarnaast blijkt het ook vaak lastig een gekozen strategie te vertalen in een verandervisie, een verhaal dat klopt én aanspreekt. Een goede strategie en verandervisie zijn een begin. Een goed begin is het halve werk. Niet minder, maar ook niet meer. Daarna moeten er resultaten geboekt worden. Dan blijkt vaak da...