Zoekfilters

Verschijningsjaar
2016 (2)
2021 (2)
Taal
Nederlands (5)
Uitgever
Boom (2)

Studieboeken (6)

38,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,04
+
Bestel

Hoe bouw je een High Performance Organisatie?

vijf universele factoren van excellent presteren

2016 || Paperback || André de Waal || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Houd u niet langer bezig met wat u denkt dat werkt, of wat u vindt dat zou moeten werken. Als hedendaagse manager kunt u zich beter concentreren op datgene wat werkelijk bijdraagt aan het bereiken van uw doelstellingen. André de Waal ontdekte en analyseerde op wetenschappelijke wijze wat er aantoonbaar toe doet in iedere soort organisatie, wereldwijd, in alle sectoren. Hoe bouw je een High Performance Organisatie? beschrijft het bewezen HPO-raamwerk dat bestaat uit de vijf universele factore...

51,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 49,35
+
Bestel

Projectmanagement / Druk 11

2021 || Paperback || Iris Eshel e.a. || Boom || ook als eBook

Projectmanagement | 9789024429875 | Iris Eshel, Jan Verhaar

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

‘Projectmanagement’ geeft je handvatten om vanuit een creatief idee, via een gedegen projectplan, een succesvol en professioneel evenement te realiseren. Het boek en de bijbehorende website belichten aansprekende cases en bieden handige instrumenten zoals werkmodellen, contracten en formats voor projectrapporten.

Aan de hand van een helder stappe...

26,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 25,60
+
Bestel

Kennismaken met Lean / Druk 3

2021 || Paperback || Jan Wijnand Hoek e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Dit boek is bestemd voor iedereen die meer wil weten over Lean. Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities.

Het boek geeft samenhang en betekenis aan de Lean-principes, de Lean-technieken en de Lean-cultuur. Het boek biedt tevens concrete handvatten en ...

49,90
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,41
+
Bestel

Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1

Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen

2014 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'

Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.

Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities ...

57,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Project Management / Druk 3

a professional approach to events

2017 || Paperback || Jan Verhaar e.a. || Eleven international publishing

Project management is characterised by systematic and integral control of the development process, from creative idea to concrete product. This book concentrates on the management of event projects. Events such as festivals, exhibitions, conferences, arts productions, sports events and company events draw a lot of attention. An initiative frequently ends in failure, because the funding cannot be finalised, deadlines are not met or budgets are exceeded. The professional approach of a project c...

23,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 22,79
+
Bestel

Handboek betekenisvol ondernemen

het gat in de maatschappij

2016 || Paperback || Kees Klomp e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

Maatschappelijke toegevoegde waarde is de belangrijkste pilaar onder florerende bedrijven. Duurzaamheid en MVO zijn daarvan slechts het begin. We hebben het hier over wérkelijke, aantoonbare waarde - voor het leven van klanten, medewerkers en andere betrokkenen; kortom voor de maatschappij in brede zin. Welkom in de Betekeniseconomie!

Kees Klomp, Stefan Wobben en Jesse Kleijer schreven een handleiding om te ondernemen in de betekeniseconomie. De methode bestaat uit 5 fasen die samen een con...